Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kontormøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Kontormøbler og -utstyr
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med èn landsdekkende leverandør (se vedlagte lokasjonsoversikt). Gjennom rammeavtalen skal oppdragsgiver ha tilgang til et bredt sortiment for innredning av kontorarbeidsplasser, møterom, sosiale soner/venterom, resepsjon, oppbevarings-/lagerrom o.l. Fordi kontorlokalene p.t. er utformet svært ulikt, har oppdragsgiver behov for å få tilgang til et bredt utvalg mht farger, materialer og utforming.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av kontormøbler
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 12 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder