Brief

Siva - Selskapet For Industrivekst Sf trenger en rammeavtale for kundetilfredshetsundersøkelser over 42 måneder, med en maksimal totalverdi på 1,3 millioner kroner. Avtalen omfatter videreutvikling og gjennomføring av årlige kundetilfredshetsundersøkelser for næringshage- og inkubasjonsprogrammene, som et verktøy for å gi tilbakemelding til inkubatorer og næringshager om utvikling og prestasjon, samt måle tilfredshet blant målbedrifter, inkubatorbedrifter og inkubatorer/næringshager med Siva. Resultatene fra undersøkelsen inngår i Sivas årsrapport.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Siva skal inngå en rammeavtale med en en leverandør for å dekke sitt behov for videreutvikling og gjennomføring av kundetilfredshetsundersøkelser i 2026-2028.Hovedtrekkene i prosedyrenSiva har i flere år gjennomført årlige kundetilfredshetsundersøkelser ved bruk av eksterne samarbeidspartnere. Undersøkelsen er et verktøy som Siva bruker aktivt for å gi tilbakemelding til hver enkelt inkubator og næringshage om utvikling over tid og hvordan egen inkubator og næringshage presterer sammenlignet med gjennomsnittet for alle inkubatorene og næringshagene. Undersøkelsen gir svar på hvor tilfreds ledere i målbedrifter og inkubatorbedrifter (altså bedrifter som er tatt opp i hhv Sivas næringshageprogram og inkubasjonsprogram) er med sin næringshage/inkubator, og hvor tilfreds inkubatoren/næringshagen er med Siva. I tillegg måles addisjonalitet. Videre er kundetilfredshetsundersøkelsen en del av Sivas MRS og resultatene på aggregert nivå inngår derfor i Sivas årsrapport.

    Kontakt navn
    Julie Stückrath Hay
    Kontakt telefon
    45452951
    Adresse
    Professor Brochs gate 14, 7030 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av Kundetilfredshetsundersøkelser i næringshage- og inkubasjonsprogrammene
Estimert verdi
1 300 000,00 kr
Varighet
42 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner