Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av nettverks- og sikkerhetsutstyr, lisenser og support og service
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Nettverk og telekommunikasjon
Formålet med anskaffelsen er å etablere rammeavtale med én leverandør for kjøp og vedlikehold av nettverks- og sikkerhetsutstyr, kjøp og vedlikehold av programvare (lisenser), samt support og service.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av nettverks- og sikkerhetsutstyr, lisenser og support og service
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 42 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten - og det kreves at selskapet har god kredittverdighet (krav A). Dokumentasjonskrav: Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode Norge AS. Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har bedt om, kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver etter en nærmere vurdering kan akseptere/anser egnet. Hva gjelder selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper, eller selskaper uten innrapporterings-plikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil kravet til tilfredsstillende kredittvurdering kunne innfris med alternativ dokumentasjon, som da eventuelt må følge som en del av tilbudet. Oppdragsgiver vil kreve at valgte leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Attester kan bestilles på Altinn.no
Krav: 1. Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av tilsvarende art og omfang. 2. Leverandøren skal ha kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten på en god måte gjennom hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: 1. En kort beskrivelse av leverandørens tre (3) mest relevante oppdrag de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering og navn på mottaker. 2. En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens rutiner og tiltak for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, og dette er beskrevet i sertifiseringen, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Leverandøren skal angi hvor i sertifiseringen kravet er ivaretatt.