Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av planleggings- og prosjekteringstjenester for Rogaland fylkeskommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Rogaland fylkeskommune har behov for en rammeavtale for kjøp av planleggings- og prosjekteringstjenester hovedsakelig til Samferdselsprosjekter. Formålet med rammeavtalen er å bistå oppdragsgiver faglig og med prosessen i forbindelse med små/mellomstore samferdselsprosjekter dersom oppdragsgiver selv ikke har kapasitet til å utføre arbeidet: for eksempel forprosjekter, kommunedelplaner, reguleringsplan med teknisk detaljplan, byggeplan med konkurransegrunnlag, samt oppfølging i byggefase m.m.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av planleggings- og prosjekteringstjenester for Rogaland fylkeskommune
Estimert verdi
350 000 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Tildelingskriterium 1

Totalkompetanse hos oppdragsleder
Tildelingskriterium 2

Totalkompetanse fagansvarlig
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha det økonomiske grunnlaget som er nødvendig for å kunne oppfylle kontraktens forpliktelser, herunder vil det bl.a. bli sett på/vurdert: • Leverandørs kredittverdighet. Krav kredittverdig • Leverandørs positive egenkapital • Ansvarsforsikringsbevis Dokumentasjonskrav: • Årsregnskap inkl signert revisorberetning for 2020 og 2019. • Oppdragsgiver innhenter, kredittvurdering fra Experian. Leverandøren må oppnå en vurdering som kredittverdig. Leverandøren må ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket, og samtykker ved innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Hvis leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittvurdering som angitt ovenfor, kan leverandøren legge ved annen dokumentasjon som bekrefter at den økonomiske evnen er tilfredsstillende. • Forsikringsbevis i hht NS 8401 og 8402. For nyetablerte firmaer skal det ved forespørsel framlegges dokumentasjon på det som forefinnes, ev. med revisors foreløpige bemerkninger.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha det faglige grunnlaget som er nødvendig for å oppfylle kontraktens forpliktelser, jfr. beskrivende del i Kapittel D. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene sett opp mot beskrivende del Kapittel D. Leverandør skal levere minimum 6 og maksimum 8 tidligere oppdrag som både inkl. planfase og prosjekteringsfase. For hver fase skal det leveres referanseprosjekt for oppdragsverdi > 3 millioner og < 3 - millioner. Resterende prosjekter er valgfrie, men kravet om relevans gjelder. Vedlagt mal skal benyttes. Beskrivelsen må inkludere angivelse av: o Oppdragsgiver (navn, telefon og e-post) o Oppdragets innhold, omfang og verdi o Oppdragsperiode o Evaluering av oppdraget dersom det foreligger o Det er leverandørs ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner