Oslo Kommune Sykehjemsetaten
Rammeavtale for hvitevarer
Oslo Kommune Sykehjemsetaten trenger en rammeavtale for hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdningsapparater og elektronikk
Asker kommune, Drammen kommune og Bærum kommune heretter kalt Oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av hvitevarer og småelektriske artikler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAsker kommune, Drammen kommune og Bærum kommune heretter kalt Oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av hvitevarer og småelektriske artikler.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Beskrivelse
Miljø
Oslo Kommune Sykehjemsetaten trenger en rammeavtale for hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Kongsvinger Kommune trenger hvite- og brunevarer med mer, for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen skal dekke kommunene Eidskog, Grue, Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal, Våler og Åsnes i Innlandet.
Kristiansand kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for levering av hvitevarer, brunevarer og elektriske småartikler. Leverandører inviteres til å gi innspill til kravspesifikasjoner, kontraktsvilkår, miljøkrav og tildelingskriterier, samt dele erfaringer med lignende leveranser til offentlig sektor. Markedsdialogen vil bli gjennomført som digitale Teams-møter.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Randaberg Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av forbruksvarer, for en rammeavtale over 2 år. Avtalen omfatter service og vedlikehold som skal inngå i leieprisen, og leveransen skal skje i Rogaland.