Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp, reparasjon og vedlikehold av innvendig og utvendig solskjerming

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører for å levere rammeavtale for kjøp, reparasjon, service og vedlikehold av innvendig og utvendig solskjerming i Innlandet til en verdi av 11 410 000 NOK. Anbudet inkluderer ikke solskjerming ved oppføring av nybygg eller rehabilitering, men gjelder også andre kommunale virksomheter som museer og flere kommuner i området. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem dokumentert med sertifikat eller redegjørelse, samt være sertifisert for miljøledelse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp, reparasjon og vedlikehold av innvendig og utvendig solskjerming
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
11 410 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle stilling
Det kreves god kredittverdighet, minst tilsvarende Bisnode score A (www.soliditet.no). Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal ikke vedlegge noe dokumentasjon. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering/ regnskapsdata. Dersom tilbyder ikke er kredittvurdert eller hvis tilbyder ønsker å dokumentere at kredittvurderingen gir et misvisende bilde av den økonomiske situasjon, kan den økonomiske og finansielle stilling godtgjøres med annen egnet dokumentasjon. Tilbyder skal særlig begrunne hvorfor kredittvurdering ikke foreligger eller hvorfor den gir et misvisende bilde. For foretak uten score i Bisnode-basen vil oppdragsgiver vurdere regnskapstall, eventuelt innhente ekstern hjelp for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling. Tilbydere med midlertidig redusert kredittverdighet pga meldt fisjon/fusjon eller lignende tilfeller, vil kunne godkjennes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
c. Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem /rutiner for ytelsene som skal leveres.
Dokumentasjonskrav: Kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer eller tilsvarende dokumentasjon (eksempelvis ISO 9001 eller tilsvarende). Alternativt: Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem /rutinebeskrivelser og evt. styringssystem. I tillegg skal leverandøren vedlegge prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
d. Det kreves at leverandøren er sertifisert for miljøledelse.
Dokumentasjonskrav: Kopi av attest utstedt av akkreditert 3. part (eksempelvis EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn). Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Firmaattest
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. For norske selskaper dokumenteres kravet med Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Utenlandske selskaper skal kunne godtgjøre at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 5
Samlet angivelse for alle kvalifikasjonskrav.
Det skal fylles ut en egenerklæring, dvs ESPD-skjema i Mercell, som bekrefter at kvalifikasjonskravene er oppfylt. I denne konkurransen kan leverandørene i ESPD-skjemaet gi en samlet erklæring om at han oppfyller samtlige av de kvalifikasjonskravene som fremkommer av dette konkurransegrunnlaget. Dette gjøres i ESPD-skjemaets del IV seksjon a. I tillegg skal dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravene lastes opp i Mercell sammen med tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 6
a. Det kreves at leverandør har god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad, størrelse og omfang) med tilhørende tjenester.
Dokumentasjonskrav: Leverandør skal gi en liste over de viktigste relevante leveransene de siste tre år som er avsluttet, herunder opplysninger om oppdragsgiver, avtaletype, verdi, tidspunkt og mottaker (navn og e-post), samt en kort beskrivelse av leveransens innhold, omfang og forpliktelser. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Se punkt 7 i konkurransegrunnlaget . Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 7
b. Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.
Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens organisering og ressurser (medarbeidere og utstyr) for gjennomføring av kontrakten. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner