Anbudsoversikt for Rammeavtale for konsulenttjenester tilknyttet trafikkdata, -simulering og –analyser
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oslo kommune v/Bymiljøetaten ønsker å inngå en parallelle rammeavtale for kjøp av konsulenttjenester innenfor trafikkdata, -simulering og -analyser. Rammeavtalen skal sikre Seksjon for Trafikkstyring og analyser (TSA) sitt behov for nødvendig konsulentstøtte for viktige satsningsområder for seksjonen, herunder blant annet forsterkning av prosess for innsamling av trafikkdata, utvikling av trafikksimuleringsverktøy og analysering av trafikksituasjonen i Oslo. Rammeavtalen er delt inn i to fagområder: 1) Trafikksimulering og -analyser og 2) Datautvikling. Det skal inngås avtale med to til tre leverandører per fagområde.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for konsulenttjenester tilknyttet trafikkdata, -simulering og –analyser
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 71410000 Byplanleggingstjenester
- 72000000 Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
- 72100000 Rådgivning vedrørende maskinvare
- 72200000 Programmering av software og rådgivning
- 72220000 Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
- 72243000 Programmeringstjenester
- 72246000 Systemrådgivning
- 72265000 Konfigurering av programvare
- 72266000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
- 72300000 Datatjenester
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/bistanden Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiveren forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering.
Krav 1: Erfaring fra tilsvarende leveranser. Oppdragsgiver tilsier seg retten til å gjennomføre referansesjekk Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av de 3 viktigste leveranser (per fagområde som leverandøren leverer tilbud på) de siste 3 år på maksimalt 1/2 A4-side for hvert av oppdragene. Følgende opplysninger skal inkluderes: o Oppdragsgiver o Navn og kontaktinformasjon på kontaktperson o Arbeidenes art o Omfang og verdi o Tidspunkt for utførelse Oppdragsgiver tilsier seg retten til å gjennomføre referansesjekk Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdraget innenfor de angitte rammer og frister Dokumentasjonskrav: En redegjørelse på maks 1/2 A4-side for hvordan leverandøren skal sørge for tilstrekkelig kapasitet for gjennomføring av oppdraget.