Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontormøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
IVAR IKS skal inngå rammeavtale for kjøp av kontormøbler. Med kontormøbler menes i denne sammenheng komplette kontorarbeidsplasser med tilhørende stoler, oppbevaring, samt møteromsbord og andre møbler til arbeidsplassen. Avtalen vil kunne bli brukt til supplering av møbler samt utskiftninger, og ved møblering av nye kontorer. De siste årene har anskaffelser av kontormøbler ligget på mellom ca. 300.000,- og 1.000.000,- i året. IVAR IKS forbeholder seg retten til å kjøpe møbler utenom rammeavtalen der dette inngår som en del av en større entreprise, eller ved spesielle behov.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kontormøbler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
- Kvalifikasjonskrav 4
Se konkurransedokumentene.
Se konkurransedokumentene.
Se konkurransedokumentene.
Se konkurransedokumentene.