Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontormøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

IVAR IKS skal inngå rammeavtale for kjøp av kontormøbler. Med kontormøbler menes i denne sammenheng komplette kontorarbeidsplasser med tilhørende stoler, oppbevaring, samt møteromsbord og andre møbler til arbeidsplassen. Avtalen vil kunne bli brukt til supplering av møbler samt utskiftninger, og ved møblering av nye kontorer. De siste årene har anskaffelser av kontormøbler ligget på mellom ca. 300.000,- og 1.000.000,- i året. IVAR IKS forbeholder seg retten til å kjøpe møbler utenom rammeavtalen der dette inngår som en del av en større entreprise, eller ved spesielle behov.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kontormøbler
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransedokumentene.
Kvalifikasjonskrav 2

Se konkurransedokumentene.
Kvalifikasjonskrav 3

Se konkurransedokumentene.
Kvalifikasjonskrav 4

Se konkurransedokumentene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner