Sarpsborg Kommune
Rammeavtale matvarer Sarpsborg kommune
Sarpsborg kommune trenger en rammeavtale for levering av alle typer matvarer. Tine SA, Nortura SA, Servicegrossisten Øst AS og Meum Frukt & Grønt AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler
Avtalen skal dekke kommunens behov for leveranser av ferske og frosne brødvarer. Avtalen gjelder i all hovedsak Drammen kommune sine kommunale barnehager og Drammensbadet KF, men kan også benyttes av andre kommunale virksomheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAvtalen skal dekke kommunens behov for leveranser av ferske og frosne brødvarer. Avtalen gjelder i all hovedsak Drammen kommune sine kommunale barnehager og Drammensbadet KF, men kan også benyttes av andre kommunale virksomheter.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Sarpsborg kommune trenger en rammeavtale for levering av alle typer matvarer. Tine SA, Nortura SA, Servicegrossisten Øst AS og Meum Frukt & Grønt AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Enebakk kommune trenger ferdig tilberedt varmmat til tre kommunale barnehager i Ytre Enebakk, Kirkebygda og Flateby, med levering to ganger per uke, gjennom en rammeavtale over 2 år. Mat I Box AS har kontrakten i dag.
Drammen kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for busstransport, inkludert skolekjøring og svømmekjøring, med en estimert verdi på 18 millioner kroner over inntil 4 år. Kommunen ønsker tilbakemeldinger, innspill og forslag fra markedet for å sikre at den kommende konkurransen blir attraktiv og enkel å delta på for flest mulig leverandører. Elvebyen Taxi AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.
Bærum Kommune trenger eiendomsmeglertjenester for salg av boliger, samt verdivurderinger, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Sandvika Eiendomsmegling AS har kontrakten i dag.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.