Anbudsoversikt for Rammeavtale for oppmålingstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Ingeniørtjenester og rådgivning

Anskaffelsen gjelder kjøp av oppmålingstjenester etter matrikkelloven. Oppdraget vil omfatte eksempelvis følgende arbeidsoppgaver: • Oppmålingsforretning • Saksbehandling og bistand til matrikkelføring • Oppmåling • Oppdatering av kommunens FKB databaser • Tjenester relatert til fargeområdet • Kundebehandling

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for oppmålingstjenester
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som forskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Krav til gjennomføringsevne – personell: Tilbyder må disponere over tilstrekkelig kompetanse og kapasitet til å oppfylle kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: Oversikt over tilbyders organisasjon, gjennomføringsevne og kapasitet Krav: Kvalitetssikringssystem. Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjon: Beskrivelse av foretakets implementerte kvalitetsstyringssystem. Det skal leveres attest for foretakets kvalitetsstyringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at foretaket oppfyller visse kvalitetsstyringsstandarder, eksempelvis ISO 9001. Dersom foretaket ikke innehar slik attest, skal annen dokumentasjon på foretakets kvalitetsstyringssystem leveres. Det skal i slike tilfeller som minimum leveres følgende: * systemets navn og detaljert innholdsfortegnelse * overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten * organisasjonskart som viser ansvarsforholdene i kvalitetsstyringssystemet * beskrivelse av rutiner for internkontroll og avvikshåndtering (arbeid med korrigerende og preventive tiltak) * en beskrivelse av hvordan systemet vil bli benyttet for å sikre kvaliteten i denne kontrakten. All innlevert eller innhentet dokumentasjon vil danne grunnlag for en helhetsvurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt. Krav: Erfaring. Leverandøren skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranse/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens 3 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen bør som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Mal for erfaringsoversikt kan benyttes. Krav: Tilbyder må dokumentere kompetanse tilsvarende sentral godkjenning innen følgende: • Utførende • Prosjekterende Dokumentasjon: Dokumentasjonen skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Kopi av sentral godkjenning som utførende (UTF) innen innmåling og utstikking av tiltak i tiltaksklasse 2 og som prosjekterende (PRO) innen oppmålingsteknisk prosjektering i tiltaksklasse 2. Alternativ 2: Annen dokumentasjon som sannsynliggjør at leverandøren oppfyller vilkårene for lokal godkjenning som utførende (UTF) innen innmåling og utstikking av tiltak i tiltaksklasse 2 og som prosjekterende (PRO) innen oppmålingsteknisk prosjektering i tiltaksklasse 2.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner