Anbudsoversikt for Rammeavtale for testverktøy med tilhørende tjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale for leveranse av testverktøy med tilhørende tjenester. Rammeavtalen skal dekke NAVs behov innenfor • verktøy og tjenester som støtter opp om en helhetlig testprosess i NAV for utvikling av systemløsninger samt integrasjon av standardprodukter og skyløsninger i løsningene • rådgivning og tjenester om aktuelle produkter innenfor anskaffelsens områder. Rammeavtalen skal etableres basert på lisenser for NAVs eksisterende portefølje av testverktøy som NAV eier og som er beskrevet i Rammeavtale for kjøp av testverktøy Bilag 1. Leverandøren skal levere support for testverktøyene i avtaleperioden. I avtaleperioden skal NAV ha mulighet for å skaffe nye testverktøy, skifte ut testverktøy og gå fra lisensierte produkter for testverktøy og over til testverktøy levert som skytjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for testverktøy med tilhørende tjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 24 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen Krav: Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret • Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert