Anbudsoversikt for Rammeavtale for tømrertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale for kjøp av tømrer- og snekkertjenester med flere leverandører. Anskaffelsen skal dekke oppdragsgivers løpende behov for tømrer- og snekkertjenester, og vil innebære blant annet vedlikehold, reparasjon, rehabilitering, oppussing, tilpasning og ombygning av kommunens bygningsmasse, samt andre tømrer- og snekkerarbeid. Oppdrag vil bli utført i Vestnes kommune på oppdragsgivers eiendommer. For øvrig vises det til Konkurransegrunnlaget med vedlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for tømrertjenester
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: - Norske leverandører: Firmaattest - Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering av leverandøren. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet. Krav: Leverandøren skal ha ordnende forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: - for norske leverandører: attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn. - for utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal gi en beskrivelse av de ansatte i bedriften, herunder: - Gjennomsnittlig antall ansatte i bedriften de siste tre årene - Utdanning og faglige kvalifikasjoner Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive lignende leveranser fra de siste tre årene. Beskrivelsen skal minimum inneholde: - kort beskrivelse av leveransen - tidspunkt for gjennomføring - omfang av leveranse i beløp - navn på oppdragsgiver

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner