Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Grunnarbeid og utleie av anleggsmaskiner

Kvam Herad trenger entreprenørtjenester for å levere rammeavtale for veg, fjell og grunnarbeid i Vestland over 4 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Det skal utføres arbeider som rigging, gravearbeid, masseutskifting, boring og sprenging av fjell, anlegg av veger og parkeringsarealer samt opparbeiding av infrastruktur for vann og avløp. To viktige formelle krav er at leverandører må ha inntil tre års relevant erfaring og tilgang på nødvendig teknisk personell og utstyr.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kvam herad ønskjer å inngå rammeavtaler for innkjøp av tekniske handverkstenester. Eit av føremåla med å etablere slike rammeavtalar er å sikre effektivitet i innkjøpsprosessane. Det er vidare eit mål at rammeavtalane skal sikre stabilitet og gje føreseielege rammar for Kvam herad og leverandørane. Det vert avhalde informasjonsmøte om avtaleområdet via teams 5 juni 2024 kl.10:30. Påmelding til møte vert sendt ut via Mercell til registrerte tilbydarar/tilbydarane som har meldt interesse. Oppdragsgivar vil orientera om konkurransegrunnlaget , kravspesifikasjonar og forventningar til gjennomføring av oppdrag. Denne rammeavtalen omfattar entreprenørarbeid innan fagområda veg, vatn, avløp og fjellarbeid mm. Arbeidsoppgåver :Rigging, drift, nedrigging og opprydding. Fundamentering, planering og generelt gravearbeid. Masseutskifting og handtering av jord- og steinmassar. Boring, sprenging og pigging av fjell og handsaming av fjellmassar. Omlegging og nyanlegg av vegar og parkeringsareal. Oppsetjing av natursteinsmur. Utbetring av sig i vegbanen eller areal. Opparbeiding av grøfter for vatn og avløp og anna infrastruktur i og utanfor veg i samband med t.d. vasslekkasjar eller mindre prosjekt som: omlegging av leidningar, sanering og  nyanlegg. Nedsetjing og utskifting av kummar for overvatn, vatn og avløp. Maskinleige for arbeidetSikring av arbeidsstad, arbeidsvarslingsplanar. Transportoppdrag av mellom anna jord, singel, grus og stein, og anna tilleggsutstyr knytt til avtaleområdet.“Mini konkurransar” innan fagområda utført som totalentreprise etter NS8407 eller som utføringsentreprise etter NS 8406. Rammeavtalane er tenkt å skulle dekke hovuddelen av oppdragsgjevar sine kontinuerlege behov for dei tenester som er omhandla i denne konkurransen. Kvam herad skal ha ei rett, men inga plikt til å nytte rammeavtalane. Oppdragsgivar legg opp til at det i avtaleområde veg, fjell og grunnarbeid kan tildelast rammeavtale til minimum 3 leverandørar og maksimum 7 leverandørar, føresett at det i konkurransen kjem eit tilstrekkeleg tal eigna tilbod frå kvalifiserte tilbydarar. Dersom det er mindre enn 3 tilbydarar vil ein likevel vurdere å etablere rammeavtalar med 1 eller 2 leverandørar, der dette er hensiktsmessig. Rammeavtalen har ein kontraktperioden på 2 år. Forventa startstidspunkt for kontrakten er 21.06.2024. Oppdragsgivar har opsjon på forlenga avtalen på likelydande vilkår med inntil 1 + 1 år. Maksimal avtaleperiode er 4 år.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga følger lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974, del I og del III. Prosedyreform er open anbodskonkurranse, jf. FOA § 13-1 (1). I denne konkurransen er det ikkje anledning til å forhandle. Det inneberer at det ikkje er anledning til å endre tilbodet etter tilbodsfristens utløp. Oppdragsgivar kan gjennomføre avklaringar i henhold til anskaffelsesforskriften § 23-5 dersom dette vert vurdert som hensiktsmessig. Vi gjer merksam på at avklaringsadgangen er en rett og ikkje en plikt for oppdragsgiver. Miljø:Oppdragsgjevar kan erstatta klima og miljøomsyn i tildelingskriteria med klima og miljøkrav i kravspesifikasjonen, dersom der er klart at dette gjev betre klima og miljøeffekt, jf. FOA §7-9 fjerde ledd fyrste punktum. Etter ei konkret vurdering har Kvam herad kome fram til at ein i dei overordna rammeavtalane for tekniske handverkartenester vil kunne sikra ein klart betre klima- og miljøeffekt ved å stilla krav, enn ved å nytta miljø som tildelingskriterium. Oppdragsgjevar vil be om dokumentasjon på at krav over vert oppfylt og vil føra kontroll med at krav vert oppfylt i kontraktsperioden. Då rammeavtalen omfattar fleire mindre små oppdrag har byggherre sett søkelys på å finna klima- og miljøkrav som set fokus på miljøvennlege køyretøy, miljømerka/svanemerka produkt, samt gjennomføring som minskar transportavstandar og sikrar gjenbruk. Ved gjennomføring av minikonkurransar for oppdrag gjennom rammeavtalane vil miljø som utgangspunkt verta nytta som tildelingskriterium, med vekt på 30 %.

    Kontakt navn
    Bente Valland Bovim
    Kontakt telefon
    +47 56 55 30 00
    Adresse
    Grovagjelet 16, 5600 NORHEIMSUND

Kvalifikasjonskrav

    Leverandørens årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene.

    Eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene.

    Den valgte leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere skatteattest for skatt og merverdiavgift. Dette gjelder bare dersom valgte leverandør er norsk. Utenlandske leverandører må på forespørsel legge frem tilsvarende attester fra sitt land som kan dokumentere at bedriften har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    I referanseperioden har leverandøren utført viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

    Leverandør kan råde over teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen. For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

    Utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne.

    Leverandøren vil kunne råde over redskaper, materiell og teknisk utstyr til å utføre kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner