Anbudsoversikt for Rammeavtale for videreutvikling og vedlikehold av ProSak saksbehandlingsløsning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Målet for anskaffelsen er å inngå rammeavtale med én leverandør for rådgivning, systemutvikling og vedlikehold relatert til Barneverns- og helsenemnda sitt saksbehandlingssystem ProSak. ProSak er Barneverns- og helsenemndas kjernesystem og brukes av samtlige ansatte i alle arbeidsprosesser i fagsakene. Saksbehandlingen av fagsakene er knyttet til svært korte lovbestemte tidsfrister så det er derfor viktig for Barneverns- og helsenemnda med stabil drift. Barneverns- og helsenemnda sin ProSak-løsning er utviklet som en Windows applikasjon basert på C#, WPF og MVVM (Model, View, ViewModel) pattern. Det tas høyde for at det i fremtiden skal kunne utvikles andre typer klienter (web, SharePoint, mobil, etc) som skal kunne gjenbruke deler av koden som er laget for Windows klienten. ProSak gjør bruk av Microsoft SQL Server for database-funksjonalitet. Det er utviklet integrasjon mot P360 arkivsystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for videreutvikling og vedlikehold av ProSak saksbehandlingsløsning
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak • Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret • Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. • Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder. • Merk at kredittrapporten skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet (Bisnode, Experian, e.l.).
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. • Oversikt over leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. For å sikre tilstrekkelig konkurranse kan også dokumentasjon for leveranser som leverandøren har utført for mer enn 3 år siden bli tatt i betraktning. Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen. Beskrivelse av Leverandørens kapasitet som omfatter • En beskrivelse som gir en utdypende oversikt over enheter/ressurser leverandøren disponerer over og som er relevante for gjennomføringen av leveransen. • En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke, totalt og årlig arbeidsstyrke relevante for gjennomføringen av leveransen. Se konkurransegrunnlag for mer informasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner