Anbudsoversikt for Rammeavtale Gran kommune - innkjøp og levering av dagligvarer i forbrukerpakninger til barnehager…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler

Gran kommune trenger en rammeavtale for innkjøp og levering av dagligvarer i forbrukerpakninger til barnehager, skoler og skolefritidsordninger, med mulighet for andre kommunale enheter å knytte seg til avtalen. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på mellom 8 og 20 millioner kroner ekskl. mva. Leveransene skal dekke alle kommunens enheter i Innlandet. Det kreves at leverandøren har et godt miljøledelsessystem, hvor ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn-sertifisering kan benyttes som dokumentasjon, samt et kvalitetssystem som kan dokumenteres med ISO 9001:2015-sertifisering.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale Gran kommune - innkjøp og levering av dagligvarer i forbrukerpakninger til barnehager, skoler og SFO
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Kredittverdighet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Leverandøren skal under vedlegg legge ved kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste tilgjengelige regnskapstall. Vedlegget skal være navnet "kredittverdighet - leverandørens navn" For å oppfylle kravet er det tilstrekkelig at leverandøren har oppnådd kredittratingen "kredittverdig" eller tilsvarende. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Leverandøren skal ha ordnede forhold når det gjelder skatter og avgifter. Alle leverandører skal legge ved skatteattest for merverdiavgift og skatt. Vedlegget skal være navnet "Skatteattest - leverandørens navn" Skatteattesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere inn tilbud. Utenlandske leverandører skal legge ved tilsvarende attest fra sitt land. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Miljøledelsessystem
Leverandøren skal ha et godt system for miljøledelse som dekker de aktivitetene som er omfattet av rammeavtalen. Dersom leverandør er sertifisert etter ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3.partsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat under vedlegg. Vedlegget skal være navnet "miljøsertifisering - leverandørens navn" Om leverandør ikke har sertifisering som nevnt, skal leverandøren beskrive sitt miljøledelsessystem, og navngi dokumentet som over. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Kvalitetssystem
Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssystem, som dekker de aktivitetene som er omfattet av rammeavtalen. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001:2015 eller tilsvarende standarder, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat under vedlegg. Vedlegget skal være navnet "kvalitetssystem - leverandørens navn" Om leverandøren ikke har sertifisering som nevnt, skal leverandøren beskrive sine metoder for kvalitetsstyring, og navngi dokumentet som nevnt over. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner