Anbudsoversikt for Rammeavtale Grunnerverv 2021

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bergen kommune v/Bymiljøetaten har behov for konsulentbistand til arbeid med grunnavtaler. Konsulentene må ha utdanning tilsvarande master i rettsvitenskap, jordskiftekandidat eller master i eiendom. Leverandøren må ha tilgang på personell med norsk utdanning tilsvarende master i rettsvitenskap. I særlige tilfeller kan utdanning fra andre nordiske land godkjennes. Leverandøren skal tilby fire navngitte ressurser som skal være hovedressursene i avtalen. Oppdragsgiveren forventer at det av og til vil være behov for flere ressurser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale Grunnerverv 2021
Estimert verdi
30 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Tilbudt personells erfaring
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For tilbydere som ikke er registrert i ovennevnte register må tilbyder levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:
Kvalifikasjonskrav 3

1. I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. 2. Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPDformularer. 3. Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne (se dokumentasjonskrav). 4. Oppdragsgiver krever at alle leverandører har implementert et kvalitetsstyringssystem som er tilfredsstillende til å sikre kvaliteten i gjennomføring i denne kontrakten. 5. Oppdragsgiver krever leverandører som har sertifisering fra uavhengige tredjeparter som bekrefter at leverandør har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner