Brief

Innkjøpsrådgivning

Horten Kommune trenger innkjøpsfaglig bistand for gjennomføring av konkurranser og utlysninger gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand innen varer-, tjenester og bygg- og anleggsanskaffelser, inkludert enkeltanskaffelser og rammeavtaler. Leverandøren må ha god kjennskap til entrepriser og NS-kontrakter. Det anslås et volum på to-tre konkurranser per år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver skal gå til anskaffelse av innkjøpsfaglig bistand til gjennomføring av konkurranser og utlysninger. Tilbyder skal yte bistand innen varer-, tjenester og bygg- og anleggsanskaffelser. Dette innebærer både enkeltanskaffelser og rammeavtaler. Tilbyder må ha god kjennskap til entrepriser og NS-kontrakter.Hovedtrekkene i prosedyrenOmfang og omsetning på avtalen vil variere avhengig av oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og annet. Kommunen forplikter seg ikke til et spesifikt volum. Anslått volum: to-tre konkurranser pr år. Maksimalverdi for avtalen inklusiv evt. opsjoner og annet er 2,3 mill. kr. For nærmere informasjon om oppdraget vises det til vedlegg 1 Tilbudsmappe, hvor bl.a. tildelingskriteriene fremkommer.

    Kontakt navn
    Steffen Wahlund
    Kontakt telefon
    +47 33085000
    Adresse
    Teatergata 11, 3187 HORTEN

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Innkjøpsbistand
Lokasjon
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner