Anbudsoversikt for Rammeavtale intercomutstyr til Osloskolene
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Utdanningsetaten skal inngå rammeavtale med tre leverandører om levering og installering av intercomutstyr på Osloskolene. Med begrepet ”intercom” menes i denne sammenheng tekniske innretninger dedikert (laget spesielt for) for intern høyttalende toveis kommunikasjon på skolen. I denne sammenheng mener vi ikke en telefonsentral/ hussentral med tilleggsfunksjonalitet for internkommunikasjon. Det primære behovet for intercom i Osloskolene er grunnet i beredskapsperspektivet. Hovedbruksområde vil være situasjoner hvor en lærer har et akutt behov for å tilkalle hjelp, eller hvor administrasjonen har behov for å gi viktige meldinger til ett eller flere klasserom.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale intercomutstyr til Osloskolene
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 19 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.