Anbudsoversikt for Rammeavtale - Kjøp av matvarer til kantina på Regionvegkontoret i Lillehammer
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler
Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering av matvarer til kantina på Regionvegkontoret i Lillehammer. Anskaffelsen gjelder kjøp av meieriprodukter, frukt og grønt og kolonialvarer. Det skal leveres både forbrukerpakninger og storhusholdspakninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale - Kjøp av matvarer til kantina på Regionvegkontoret i Lillehammer
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 9 320 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
1) Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal vedlegge attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. 2) Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra tilbyder. Dersom tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget.