Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Rammeavtalen gjelder kjøp av trykkpapir til digitale trykkpresser/printere og plottere som beskrevet i bilag 1 og 2 til kontrakt. Det ønskes å inngå avtale om levering av ovennevnte produkter til Stortinget, Utenriksdepartementet og Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon. Formålet med konkurransen er å inngå en rammeavtale for å dekke papirbehov gjennom miljø- og kostnadseffektive anskaffelser. Anskaffelsen gjennomføres i samarbeid med Stortingets og departementsfellesskapets brukere og gjenspeiler deres krav til framskaffelse av forskjellige papirkvaliteter for å oppnå riktig uttrykk i deres produksjoner. Avtalen skal forenkle innkjøpsprosessen og redusere transaksjonskostnadene, samtidig som de sikrer kvaliteten på produktene og gode leveringsbetingelser i samsvar med brukernes behov og forventninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Dag S. Lindbråten
- Kontakt telefon
- +47 22249090
- Kontakt e-post
- anskaffelser@dss.dep.no
- Adresse
- Akersgata 64, 0180 OSLO
Rammeavtalen gjelder kjøp av trykkpapir til digitale trykkpresser/printere og plottere som beskrevet i bilag 1 og 2 til kontrakt. Det ønskes å inngå avtale om levering av ovennevnte produkter til Stortinget, Utenriksdepartementet og Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon. Formålet med konkurransen er å inngå en rammeavtale for å dekke papirbehov gjennom miljø- og kostnadseffektive anskaffelser. Anskaffelsen gjennomføres i samarbeid med Stortingets og departementsfellesskapets brukere og gjenspeiler deres krav til framskaffelse av forskjellige papirkvaliteter for å oppnå riktig uttrykk i deres produksjoner. Avtalen skal forenkle innkjøpsprosessen og redusere transaksjonskostnadene, samtidig som de sikrer kvaliteten på produktene og gode leveringsbetingelser i samsvar med brukernes behov og forventninger.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren må ha oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA.
Leverandøren må være et lovlig etablert foretak.
Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig.
Leverandør må ha utført minst tre leveranser siste tre år med relevans for dette oppdraget. Med relevante leveranser menes leveranser som faller inn under beskrivelsen i pkt. 2.1.
En underbygget redegjørelse for miljøhåndtering.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Rammeavtale - Kjøp av papir til høyvolumsprintere og storformat
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 6 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
