Anbudsoversikt for Rammeavtale Kjøp av utleiemeglertjenester i Statens vegvesen Region vest
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Formålet med anskaffelsen er: Oppdragsgiver innløser mange eiendommer/boliger i forbindelse med ulike vegprosjekter. Noen av disse boligene rives umiddelbart mens mange beholdes en tid i påvente av vegutbygging og leies ut. Dette er hovedsakelig privatboliger, men næringseiendommer kan også forekomme. Videre har regionen behov for utleiemeglertjenester knyttet til ulike kontorlokasjoner i regionen, omfanget av dette er bl.a. avhengig av regionreform 2020. samt kontorlokasjoner. For denne anskaffelsen vil det bli inngått kontrakt med 1 leverandør. Nærmere beskrivelse av anskaffelsen fremgår av Konkurransegrunnlagets del D “Beskrivelse/Kravspesifikasjon”.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale Kjøp av utleiemeglertjenester i Statens vegvesen Region vest
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal inneha konsesjon til å drive eiendomsmegling iht. lov om eiendomsmegling Dokumentasjonskrav: Foretakstillatelse fra Finanstilsynet . Kontaktperson som tilbys må være godkjent eiendomsmegler. Dokumentasjonskrav: Eiendomsmeglerbrev
Forutsetning for fortsatt drift må være til stede. Dokumentasjonskrav: Firmaet må vedlegge bekreftelse på positivt egenkapital for siste tilgjengelige regnskapsår. Revisjonspliktige tilbydere må vedlegge revisjonsberetning for siste avsluttede regnskapsår. Nystartede firma må godtgjøre innfrielse av kravet, eksempelvis med morselskapsgaranti/kredittvurdering/utskrift av balansen for siste regnskapsperiode
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne samt geografisk tilstedeværelse i fylkene Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane Dokumentasjonskrav: Det skal redegjøres at tilbyder kan gjennomføre kontrakten på tilfredsstillende vis. Dette dokumenteres ved referanser til lignende leveranser. Leverandøren må vedlegge referanseliste med 2 til 3 av de mest relevante referansene. Relevante referanser er kundeforhold hvor tilbyder har utført oppdrag ca. tilsvarende eller større areal, hyppighet og tilsvarende antall lokasjoner, dette for å dokumentere leverandørens tilstedeværelse i fylkene Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane. Referansen må inneholde følgende: Navn på kunden, størrelsen på leveransen i kroner, areal, hyppighet og lokasjoner, kontaktperson med e-post og telefonnummer. Leverandøren står fritt til å støtte seg på underleverandører jf.punkt B.2.6