Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett foretak som skal bistå med å planlegge, gjennomføre og analysere ulike typer kvantitative og kvalitative undersøkelser. Enova gjennomfører ca. 5-8 markeds- og interessentundersøkelser per år. Dette omfatter både faste undersøkelser og undersøkelser ved identifisering av spesifikke behov. Både kvantitative og kvalitative undersøkelser og en kombinasjon av disse vil være aktuelt. Formålet med undersøkelsene er å skaffe beslutningsunderlag for strategi- og planarbeid samt å måle effekten av markeds- og kommunikasjonsarbeidet. Relevante metoder for de kvalitative undersøkelsene vil typisk være intervjuer og fokusgrupper. Oppdragsgiver ønsker bistand til rådgivning, planlegging, utforming og kvalitetssikring av undersøkelsene, i tillegg til gjennomføring og analyse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Bjørn H. Aunøien
- Kontakt telefon
- +47 73190430
- Kontakt e-post
- bjorn.hakon.aunoien@enova.no
- Adresse
- Brattørkaia 17A, 7010 TRONDHEIM
Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett foretak som skal bistå med å planlegge, gjennomføre og analysere ulike typer kvantitative og kvalitative undersøkelser. Enova gjennomfører ca. 5-8 markeds- og interessentundersøkelser per år. Dette omfatter både faste undersøkelser og undersøkelser ved identifisering av spesifikke behov. Både kvantitative og kvalitative undersøkelser og en kombinasjon av disse vil være aktuelt. Formålet med undersøkelsene er å skaffe beslutningsunderlag for strategi- og planarbeid samt å måle effekten av markeds- og kommunikasjonsarbeidet. Relevante metoder for de kvalitative undersøkelsene vil typisk være intervjuer og fokusgrupper. Oppdragsgiver ønsker bistand til rådgivning, planlegging, utforming og kvalitetssikring av undersøkelsene, i tillegg til gjennomføring og analyse.
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale kvantitative og kvalitative undersøkelser
- Tilleggskoder
- Varighet
- 24 måneder
