Anbudsoversikt for Rammeavtale lås/beslag og storhusholdning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Låsesmed- og sikkerhetstjenester

1. Lås og beslag Anskaffelsens formål er å inngå en rammeavtale for prosjektering, levering og installering av sylindere, nøkler og beslag, manuelle og elektriske sluttstykker og dørlukkere, dørvridere med vrideskilt og låskasser. Anskaffelsen omfatter også generelt vedlikehold, faglig rådgivning knyttet til prosjekter og ADK oppfølgning (ARX). 2. Storhusholdning Arbeidene omfatter hovedsakelig innkjøp og service av institusjonsutstyr, herunder vaskemaskiner, oppvaskmaskiner, moppevaskere, ovner, stekepanner, eltemaskiner, rustfrie benker og bord, kjøle og serveringsbenker, kjølerom, bekkenspylere, institusjonsvaskeri med mer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale lås/beslag og storhusholdning
Estimert verdi
7 800 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. Forpliktelseserklæring / samarbeidsavtale Benytt Del 1_Vedlegg 4_Forpliktelseserklæring. Se også informasjon under Dokumentasjon på oppfyllelse av de kvalifikasjonskrav tilbyder støtter seg på underleverandør for å oppfylle Gjelder kun de kvalifikasjonskravene som tilbyder støtter seg på underleverandør for å oppfylle – herunder økonomisk og finansiell stilling eller tekniske og faglige kvalifikasjoner
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen. • Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav • En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder oversikt over personell med fagbrev innenfor relevant fagområde. Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 - Referanseskjema Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Leverandør skal jobbe målbevisst med å minimere miljøpåvirkningen gjennom kontinuerlige forbedringer innen transport, kjemikaliebruk, energieffektivisering og arbeidsmiljø. Leverandøren skal kunne fremlegge en kortfattet redegjørelse, maksimalt én (1) vedlagt A4- side, som oppgir leverandørens uttalte miljømål, status for miljøarbeid i egen virksomhet og planlagte tiltak, av relevans for kontrakten. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, miljøfyrtårn eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner