Anbudsoversikt for Rammeavtale låsesmedtjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Låsesmed- og sikkerhetstjenester

Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for låsesmedtjenester i forbindelse med akutte utbedringsarbeider, planlagte vedlikeholdsarbeider og mindre rehabiliteringsprosjekter. Avtalen omfatter låsesmedarbeider inkludert levering og montering av lås, beslag, dørlukkere, dører og dørautomatikk samt nødvendige tilleggstjenester for å kunne utføre oppdraget. Avtalen omfatter også beredskap/utrykning ved akutte behov.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale låsesmedtjenester
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
370 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Oppdragsforståelse
Tildelingskriterium 2

Kompetanse utførende personell
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav1: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes låsesmedtjenester med tilhørende utrykning/beredskap. Dokumentasjonskrav1: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig administrativ og operativ kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav2: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Krav3: Leverandøren skal ha metoder for kvalitetssikring relevant for kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav3: En beskrivelse av leverandørens metoder eller system for kvalitetssikring relevant for kontraktens innhold. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner