Anbudsoversikt for Rammeavtale på låser, beslag, adgangskontroll og tilhørende tjenester, 2025

Brief

Låsesmed- og sikkerhetstjenester

Gran Kommune trenger en rammeavtale for levering, montering og vedlikehold av låser, beslag, adgangskontrollsystemer (inkludert ARX og ILock med lisenser), samt tilhørende tjenester som dørautomatikk, dørlukkere og dørpumper. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og dekker Innlandet, med opsjon for Jevnaker og Lunner kommuner å tre inn i avtalen. Leverandøren må ha erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på låser, beslag, adgangskontroll og tilhørende tjenester, 2025
Kategori (CPV)
Lokasjon
Kvalifikasjonskrav 1
Kredittvurdering
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumenteres ved: Skatteattest for skatt og mva. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Skatteattest skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3
Firmaattest
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert selskap. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskaper er registrert i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Erfaring
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokuementasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner