Ofa Iks
Invitasjon til dialogmøte: Multifunksjonsmaskiner
Ofa Iks planlegger anskaffelsen av multifunksjonsmaskiner og ønsker dialog med markedet før konkurransen ferdigstilles og lyses ut. Leverandører inviteres til én-til-én møter med innkjøperen.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Anbodskonkurransen omfattar levering av multifunksjons- og digitale kopimaskinar, i form av leasingavtalar, samt serviceavtale på objekta. Avtalen har eit stipulert volum på 62 maskinar i perioden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnbodskonkurransen omfattar levering av multifunksjons- og digitale kopimaskinar, i form av leasingavtalar, samt serviceavtale på objekta. Avtalen har eit stipulert volum på 62 maskinar i perioden.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ofa Iks planlegger anskaffelsen av multifunksjonsmaskiner og ønsker dialog med markedet før konkurransen ferdigstilles og lyses ut. Leverandører inviteres til én-til-én møter med innkjøperen.
Fredrikstad Kommune planlegger anskaffelsen av leie av multifunksjonsmaskiner som en tjeneste for å dekke behovet for utskrift, skanning og kopiering i kommunene Fredrikstad, Hvaler, Moss, Råde og Våler. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen ved å se vedlegg 1 Markedsdialog - Anskaffelse leie av multifunksjonsskrivere for mer informasjon.
Gjøvik Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita for Gjøvikregionen over 2 år, med opsjon på 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er tilbudt pris (60%), kvalitet (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).
Kongsvinger Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir, kaffe og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen i Innlandet. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.