Anbudsoversikt for Rammeavtale lekeplassutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Lillehammer Kommune trenger lekeplassutstyr for å levere attraktive og trygge lekeplasser i Innlandet til en verdi av 3,000,000 NOK. Leveransen skal inkludere inkluderende og lett tilgjengelige lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en kredittrating på 4 eller bedre fra Experian, og ha systemer for kvalitetsstyring, gjerne dokumentert med ISO 9001-sertifikat.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale lekeplassutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Solvår Austlid
Kontakt telefon
+47 61050500
Adresse
Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER
Lokasjon
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Beskrivelse
Formålet med denne avtalen er å sikre at kommunene til enhver tid har tilgang til lekeplassutstyr av høy kvalitet, som oppfyller både sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov, og som fremmer barns lek, læring, og fysiske aktivitet. Kommunene ønsker å legge til rette for utvikling av attraktive og trygge lekeplasser som stimulerer til kreativitet og sosial interaksjon blant barn i alle aldersgrupper. Leverandør skal også kunne levere inkluderende og lett tilgjengelig lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen omfatter levering av lekeplassutstyr, inkludert inkluderende og lett tilgjengelig lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner. Se vedlagt kravspesifikasjon og prisskjema for nærmere opplysninger.
Rammeavtalens antatte verdi angis til kr. 2, 500 000 MNOK.
Rammeavtalens maksimale verdi settes til kr. 3, 000 000MNOK.
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gå ut på egen konkurranse for prosjekter over kr. 1 MNOK eks. mva.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos www.experian.no. Ratingen skal være 4 eller bedre. Dersom bedriften er nystartet kan økonomisk soliditet dokumenteres på annen måte.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Kravet gjelder selskapet som er ansvarlig for leveransen.
Beskrivelse av firmaets rutiner vedørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring (inkludert avvikshåndtering). Om leverandøren innehar gyldig ISO 9001-sertifikat aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves at tilbyder har fokus på miljø
Beskrivelse av bedriftens rutiner og systemer for miljøstyring. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljø- ledelsessystem i henhold til ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, skal gyldig sertifikat fremlegges. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Tilbyende firma skal beskrive minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Beskrivelse skal fylles ut i feltene nedenfor.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    30. sep. 2024, 08:10

  2. Endring i konkurranse

    21. okt. 2024, 07:29

  3. Frist for spørsmål

    24. okt. 2024, 10:00

  4. Endring i konkurranse

    25. okt. 2024, 09:34

  5. Åpningsdato

    11. nov. 2024, 11:00

  6. Frist for innlevering

    11. nov. 2024, 11:00

  7. Startdato for avtale

    17. nov. 2024, 00:00

  8. Vedståelsesfrist

    11. feb. 2025, 11:00

  9. Sluttdato for avtale

    1 år

    18. nov. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner