Anbudsoversikt for Rammeavtale Lekeplassutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Lillehammer Kommune trenger levering av lekeplassutstyr gjennom en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 2,5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen inkluderer levering av inkluderende og lett tilgjengelige lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner, og skal sikre at lekeplassene oppfyller både sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov. Leveransen skal skje i Innlandet. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren har systemer for kvalitetsstyring, hvor ISO 9001-sertifikat kan benyttes som dokumentasjon, samt miljøstyring med ISO 14001 eller tilsvarende sertifikat. Leverandøren må også dokumentere erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale Lekeplassutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Sebastian Hagen Spetås
Kontakt telefon
+47 61050500
Adresse
Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER
Lokasjon
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Formålet med denne avtalen er å sikre at kommunene til enhver tid har tilgang til lekeplassutstyr av høy kvalitet, som oppfyller både sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov, og som fremmer barns lek, læring, og fysiske aktivitet. Kommunene ønsker å legge til rette for utvikling av attraktive og trygge lekeplasser som stimulerer til kreativitet og sosial interaksjon blant barn i alle aldersgrupper. Leverandør skal også kunne levere inkluderende og lett tilgjengelig lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen omfatter levering av lekeplassutstyr, inkludert inkluderende og lett tilgjengelig lekeapparater for brukere med funksjonsvariasjoner. Se vedlagt kravspesifikasjon og prisskjema for nærmere opplysninger.
Rammeavtalens antatte verdi angis til kr. 2, 500 000 MNOK.
Rammeavtalens maksimale verdi settes til kr. 3, 000 000MNOK.
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gå ut på egen konkurranse for prosjekter over kr. 1 MNOK eks. mva.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos www.experian.no. Ratingen skal være 4 eller bedre. Dersom bedriften er nystartet kan økonomisk soliditet dokumenteres på annen måte. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Kravet gjelder selskapet som er ansvarlig for leveransen.
Beskrivelse av firmaets rutiner vedørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring (inkludert avvikshåndtering). Om leverandøren innehar gyldig ISO 9001-sertifikat aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves at tilbyder har fokus på miljø
Beskrivelse av bedriftens rutiner og systemer for miljøstyring. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljø- ledelsessystem i henhold til ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, skal gyldig sertifikat fremlegges. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Tilbyende firma skal beskrive minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Beskrivelse skal fylles ut i feltene nedenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    18. des. 2024, 19:01

  2. Endring i konkurranse

    24. jan. 2025, 12:15

  3. Frist for spørsmål

    29. jan. 2025, 11:00

  4. Åpningsdato

    5. feb. 2025, 11:00

  5. Frist for innlevering

    5. feb. 2025, 11:00

  6. Vedståelsesfrist

    5. mai 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner