Anbudsoversikt for Rammeavtale markedsanalysetjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Rammeavtale om markedsanalysetjenester som omfatter gjennomføring av analyse på prosjekter og i forbindelse med evaluering og læring av Norsk Tippings innsatser. Anskaffelsen er delt inn i fire leveranseområder, og det skal inngås en avtale for hvert område: 1: Merkevare- og tilfredshetsmålinger, 2: Trendanalyser og produkt-/ konsepttesting, 3: Databerikelse og målgruppevalidering og 4: Kundepanel. Det er mulig å gi tilbud på ett eller flere områder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Kantar Media Norge AS
  • Norstat Norge AS
  • Opinion AS
Antall mottatte tilbud
8
Kontraktsverdi
40 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale markedsanalysetjenester
Tildelingskriterium 1

Metodisk rammeverk og tilnærming
Tildelingskriterium 2

Kompetanse, erfaring og leveringsevne
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner