Sarpsborg Kommune
Rammeavtale matvarer Sarpsborg kommune
Sarpsborg kommune trenger en rammeavtale for levering av alle typer matvarer. Tine SA, Nortura SA, Servicegrossisten Øst AS og Meum Frukt & Grønt AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler
Sarpsborg kommune har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av kolonialvarer, meieriprodukter, bakevarer, ferskt kjøtt og kjøttprodukter, nettbasert dagligvare, samt fersk frukt og grønt. Avtalen skulle hatt en varighet på 2 år med en opsjon på 1+1 år. Tidligere avtaler for matvarer ble tildelt Tine Sa, Nortura Sa, Servicegrossisten Øst AS, Meum Frukt & Grønt AS og Oda Norway AS.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProI henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser inviterer Sarpsborg kommune (heretter kalt oppdragsgiver) til konkurranse på to-årig rammeavtale med en opsjon på 1 + 1 år for leveranse av kolonialvarer, meieriprodukter, bakevarer, fersk kjøtt og kjøttprodukter, nettbasert dagligvare, og fersk frukt og grønt. Mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang er beskrevet i anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalifisering
Beskrivelse
Bestillings og leveringsrutiner, bestillingsfrist, leveringssikerhet og prioritet, service og oppfølging i avtaleperioden
Beskrivelse
Utfylt prisskjema
Beskrivelse
Transport og klimagassutslipp
Sarpsborg kommune trenger en rammeavtale for levering av alle typer matvarer. Tine SA, Nortura SA, Servicegrossisten Øst AS og Meum Frukt & Grønt AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Fauske Kommune trenger dagligvarer gjennom en rammeavtale for de samarbeidende kommuner i Nordland.
Ullensaker Kommune trenger kolonialvarer til alle kommunene på Øvre Romerike gjennom en rammeavtale. Avtalen skal primært dekke storkjøkken som sykehjem, institusjoner og omsorgsboliger, men også skoler og barnehager. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.