Anbudsoversikt for Rammeavtale med mediebyrå

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reklame og markedsføring

Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering, og leverandøren skal samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som kirken har avtale med. Tjenestene skal leveres i Oslo, og oppdragsgiver investerer anslagsvis 4-5 millioner kroner eks. mva. per år i betalt markedsføring, med høyere mediekjøp i kirkevalgår. Kvalifikasjonskrav inkluderer beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale med mediebyrå
Lokasjon
Estimert verdi
22 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner