Anbudsoversikt for Rammeavtale med mediebyrå

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reklame og markedsføring

Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering, og leverandøren skal samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som kirken har avtale med. Tjenestene skal leveres i Oslo, og oppdragsgiver investerer anslagsvis 4-5 millioner kroner eks. mva. per år i betalt markedsføring, med høyere mediekjøp i kirkevalgår. Kvalifikasjonskrav inkluderer beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale med mediebyrå
Lokasjon
Estimert verdi
22 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Skatteattest
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Se mer under punkt 4 i konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 2
Firmaattest
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Se mer under punkt 4 i konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Se mer under punkt 4 i konkurransegrunnlaget.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner