Anbudsoversikt for Rammeavtale medieplassering
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arrangementstjenester
Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett mediebyrå som dekker Enovas behov innenfor strategisk medieplanlegging og mediekjøp. Dagens mediebilde gir nye muligheter for spisset kommunikasjon og segmentering. Enova ønsker å effektivisere og optimalisere mediekjøp og skape klarere synergier mellom egne og betalte kanaler. For å få til dette trenger vi blant annet strategisk medieplanlegging, kunnskap om utvikling og effektiv bruk av medier, forhandling og rådgivning. Leverandøren skal bistå Enova med dette og samtidig bidra til å utvikle Enova som bestiller av slike tjenester. Leverandøren må også kunne gi råd i bruk av relevante mediekanaler for en organisasjon som Enova. Omfanget av mediekjøp estimeres til ca. NOK 10-15 mill. inkl. mva. pr. år. Dette er kun et estimat og er ikke å anse som forventet mediekjøp hvert år i avtaleperioden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale medieplassering
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 24 måneder