Anbudsoversikt for Rammeavtale medieplassering

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arrangementstjenester

Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett mediebyrå som dekker Enovas behov innenfor strategisk medieplanlegging og mediekjøp. Dagens mediebilde gir nye muligheter for spisset kommunikasjon og segmentering. Enova ønsker å effektivisere og optimalisere mediekjøp og skape klarere synergier mellom egne og betalte kanaler. For å få til dette trenger vi blant annet strategisk medieplanlegging, kunnskap om utvikling og effektiv bruk av medier, forhandling og rådgivning. Leverandøren skal bistå Enova med dette og samtidig bidra til å utvikle Enova som bestiller av slike tjenester. Leverandøren må også kunne gi råd i bruk av relevante mediekanaler for en organisasjon som Enova. Omfanget av mediekjøp estimeres til ca. NOK 10-15 mill. inkl. mva. pr. år. Dette er kun et estimat og er ikke å anse som forventet mediekjøp hvert år i avtaleperioden.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale medieplassering
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner