Anbudsoversikt for Rammeavtale møbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Oppdragsgiver har som formål å inngå parallelle rammeavtaler på levering av kontor-, institusjons, - skole- og barnehagemøblement og -inventar til OFAs medlemmer. Det skal inngås rammeavtale med 2 leverandører per delkontrakt. Se pkt. 4.12 for nærmere beskrivelse av delkontrakter. Bibliotekinventar er ikke en del av denne avtalen. Dersom ny rammeleverandør ikke kan tilby samme produkt som oppdragsgiver har, står oppdragsgiver fritt til å gjøre suppleringskjøp. Dersom brukerne av reelle grunner ikke kan benytte seg av produkt i tilbyders sortiment kan oppdragsgiver benytte andre leverandører. Spesialprodukter/nisjeprodukter som er særlig interessant for enkelte av brukerstedene, og andre produkter som ikke finnes i valgte leverandørs sortiment, kan unntas fra avtalen. Inntil 20 % av volumet kan også unndras avtalen ved særskilte grunner. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale møbler
Kategori (CPV)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner