Anbudsoversikt for Rammeavtale møbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Oppdragsgiver har som formål å inngå parallelle rammeavtaler på levering av kontor-, institusjons, - skole- og barnehagemøblement og -inventar til OFAs medlemmer. Det skal inngås rammeavtale med 2 leverandører per delkontrakt. Se pkt. 4.12 for nærmere beskrivelse av delkontrakter. Bibliotekinventar er ikke en del av denne avtalen. Dersom ny rammeleverandør ikke kan tilby samme produkt som oppdragsgiver har, står oppdragsgiver fritt til å gjøre suppleringskjøp. Dersom brukerne av reelle grunner ikke kan benytte seg av produkt i tilbyders sortiment kan oppdragsgiver benytte andre leverandører. Spesialprodukter/nisjeprodukter som er særlig interessant for enkelte av brukerstedene, og andre produkter som ikke finnes i valgte leverandørs sortiment, kan unntas fra avtalen. Inntil 20 % av volumet kan også unndras avtalen ved særskilte grunner. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale møbler
- Kategori (CPV)