Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kantine- og cateringvirksomhet

Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått en rammeavtale med Norion Næringsmegling AS og Eiendomsmegler 1 Midt-Norge AS for levering av næringsmeglingstjenester i Trøndelag. Avtalen dekker vurdering av leie- og markedspris for eiendommer, fremleie av løpende kontrakter, rådgivning ved kjøp og salg av universitetets eiendommer, samt dokumentbehandling og unntaksvis bistand til utleie til eksterne leietakere. Avtalen har en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Leverandørene ble evaluert basert på pris og kvalitet, hvor kvaliteten ble vurdert gjennom CV-er for ansvarlige i fire oppdragskategorier. Det ble mottatt tre tilbud i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Eiendomsmegler 1 Midt-norge AS
  • Norion Næringsmegling AS
Andre tilbydere
  • Dnb Næringsmegling AS
Kontraktsverdi
5 000 000 kr

Om anbudet

    Rammeavtalen har som formål å dekke oppdragsgivers behov for oppdrag innen næringsmegling. Behovet omfatter, vurdering av leie- og markedspris for bebygde og ubebygde eiendommer, fremleie av løpende kontrakter, områdebetraktninger, rådgivning innen kjøp- og salg av universitetets eiendommer og prosessenes medfølgende dokumentbehandling, samt unntaksvis bistand til utleie av areal til eksterne leietakere.

    Kontakt navn
    Anders Stensås
    Kontakt telefon
    47 73 59 80 80
    Adresse
    Høgskoleringen 1, 7034 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbudt priser og prosentsatser oppgis i prismatrisen "Vedlegg 1 til Bilag 3 ANSK-24-0309 Prismatrise.xlsx" Fremleieoppdrag vil bli evaluert noe høyre enn de andre oppdragstypene.

    Beskrivelse

    Leverandørens kompetanse for gjennomføring av oppdragene Leverandøren skal beskrive oppfyllelse av kravet ved å besvare/dokumentere spørsmål om kompetanse og organisering. Det er vedlagt "MAL Besvarelse fra leverandør Kvalitet.docx", hvor det er 4 spørsmål som skal besvares/dokumenteres. CV Vi vil evaluere CV'er for de som er ansvarlige for de fire oppdragskategoriene: - Fremleie og utleie til eksterne - Innleie - Salgs- og kjøpsoppdrag - Verdivurderinger og analyser Det må leveres CV for ansvarlige i alle kategorier, og vi vil evaluere 1 CV pr oppdragskategori. En ressurs kan evalueres for flere kategorier. Bruk avkrysningsbokser i mal for å synliggjøre hvilken/hvilke kategori ressursen har ansvaret for. Hvis det mangler CV, eller ikke synliggjort at det er satt opp en ressurs til en oppdragskategori, så vil poengscoren bli satt til 0 på denne kategorien. For dokumentering av dette tildelingskriteriet skal det brukes vedlagt mal: «MAL for cv.docx».

    Beskrivelse

    Det vil være noe persontransport i forbindelse med befaringer. Det er satt krav i kontrakten om at denne transporten skal gjennomføres med fossilfri transport, evt kollektivtransport. Utover dette er oppdragene en jobb som gjøres på kontor, og kan sammenlignes med juridiske tjenester, som etter sin art er vurdert å ha et klimaavtrukk og miljøbelastning som er uvesentlig. På bakgrunn av dette vurderes anskaffelsen av denne tjensesten etter sin art å ha uvesentlig klimaavtrykk og miljøbelastning, og faller dermed inn under unntaksregelen i FOA § 7-9 (5)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner