Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid og vedlikehold

Volda Kommune har inngått avtale med Eviny Solutions AS for kompetanse til å levere drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg i Møre og Romsdal til en verdi av 59 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 50%, miljø: 30%, kvalitet (tenestenivå og sortimentsbredde): 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Eviny Solutions AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
59 000 000 kr

Om anbudet

    Anskaffinga gjeld rammeavtale for kjøp av følgjande: • Drift og vedlikehald av eksisterande veglys, inkludert kjøp av master, armaturar, styringar og lyspærer • Utviding av lysanlegg, inkludert levering og montering av nye komplette veglysanlegg Sjå Rammeavtalen med vedlegg for meir informasjon. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommuneHovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga vert gjennomført som ei open anbodskonkurranse i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffingar (FOA) del I og del III.

    Kontakt navn
    Andreas Kiperberg
    Kontakt telefon
    +47 91137510
    Adresse
    Stormyra 2, 6100 VOLDA

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandør skal fylle ut Rammeavtalens Vedlegg 2 «Pris og prisvilkår». I evalueringa av tilbod vil Oppdragsgjevar rekne ut ei handlekurv beståande av følgjande: • Påslag på lyskjelde og armatur, jf. punkt 3 «Prisar drift og vedlikehald av eksisterande veglys». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 2.000.000,- ekskl. mva. • Einingspris for 1U og 2U under punkt 4 «Prisar utviding av veglysanlegg». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar for posten 1U multiplisere tilboden pris for 4 M med 20, for 6 M med 30, for 8 M med 30 og for 10 M med 15. For posten 2U vil tilboden pris bli multiplisert med 5 for både 230V og 400V fordelingsskap/tennskap. • Timeprisar for definerte kategoriar, jf. punkt 5 «Timeprisar». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar multiplisere timeprisane slik: o Trafikkavvikling manuell dirigering, 100 timar o Trafikkavvikling med ledebil, 100 timar o Montør/fagarbeidar, 900 timar o Ingeniør, 200 timar o Lærling, 150 timar o Servicebil med lift og montør, 900 timar o Lastebil med kran, 90 timar • Påslag på anna materiell, jf. punkt 6 «Anna materiell». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 200.000,- ekskl. mva. Prisen for grøftegraving som opsjon, jf. punkt 8 «Opsjon – Grøftegraving» vil ikkje inngå i evalueringa av pris. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet. Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar nytte ein lineær modell.

    Evalueringsmetode

    Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet. Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar nytte ein lineær modell.

    Beskrivelse

    Leverandør bør aktivt jobbe med å redusere sitt klimaavtrykk ved utføringa av arbeid for Oppdragsgjevar. Leverandør skal levere ei skildring på maks to A4- sider av tiltak og rutinar leverandør har innarbeida i si verksemd for åredusere klimaavtrykket ved arbeid med veglys for Oppdragsgjevar. Skildringa bør som eit minimum innehalde: - Rutinar og tiltak for korleis leverandøren generelt jobbar med å ivareta miljø og berekraft i si verksemd. Innarbeidde rutinar vil telle positivt, for eksempel sertifiseringar som fyrtårn eller liknande. - Kva køyretøy leverandøren vil bruke under oppdrag for Oppdragsgjevar. For liftbil og lastebil med kran vil høgaste euroklasse telle positivt, og for varebilar/personbilar vil bruk av el- køyretøy telle positivt. - Typen arbeidstøy leverandørens personell vil bruke i arbeid med veglys. Bruk av tøy med gode miljømessige eigenskapar tel positivt, for eksempel miljøsertifisert arbeidstøy. - Rutine og praksis knytt til avhending og deponering av armaturar, emballasje og anna avfall. Konkrete rutinar som sikrar miljømessig avhending vil telle positivt, inkludert resirkulering og ombruk der det er mogleg. Lista er ikkje uttømmande. Dersom leverandør har andre tiltak og rutinar som er eigna til å redusere klimaavtrykk ved utføring av arbeid for Oppdragsgjevar bør det også takast med i skildringa. Oppdragsgjevar vil foreta ei samla vurdering av leverandørens skildring, basert på dei fire strekpunkta nemnt ovanfor og eventuelt andre tiltak og rutinar leverandøren har beskrive. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgjevar vil foreta ei samla vurdering av leverandørens skildring, basert på dei fire strekpunkta nemnt ovanfor og eventuelt andre tiltak og rutinar leverandøren har beskrive. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet.

    Beskrivelse

    Kvalitet, fordelt på underkriterium: - Tenestenivå (50 %) - Sortimentsbredde (50 %) Tildelingskriteriet kvalitet er delt inn i underkriteria «Tenestenivå» og «Sortimentsbredde», begge vekta 50 %. For underkriteriet «Tenestenivå» skal leverandør opplyse om tilboden responstid og utrykkingstid i Rammeavtalen Vedlegg 1 kapittel 7 «Tenestenivå». I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning. For underkriteriet «Sortimentsbredde» skal leverandør som eit eige vedlegg til tilbodet levere ei oversikt over dei ulike typane lyskjelder og armaturar leverandør tilbyr. I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for kvart underkriterium, basert på ei samla vurdering av leverandørens svar. Samla score for tildelingskriteriet reknast ut ved å addere vekta score for begge underkriteria.

    Evalueringsmetode

    Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for kvart underkriterium, basert på ei samla vurdering av leverandørens svar. Samla score for tildelingskriteriet reknast ut ved å addere vekta score for begge underkriteria.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    For underkriteriet «Tenestenivå» skal leverandør opplyse om tilboden responstid og utrykkingstid i Rammeavtalen Vedlegg 1 kapittel 7 «Tenestenivå». I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning.

    Evalueringsmetode

    I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning.

    Beskrivelse

    For underkriteriet «Sortimentsbredde» skal leverandør som eit eige vedlegg til tilbodet levere ei oversikt over dei ulike typane lyskjelder og armaturar leverandør tilbyr. I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment.

    Evalueringsmetode

    I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner