Anbudsoversikt for Rammeavtale om helikoptertjenester for Landbruksdirektoratet

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lufttransport med helikopter

Landbruksdirektoratet vil inngå en rammeavtale for helikopterfrakt i en beitekrise og/eller forebyggelse/beredskap av beitekriser i reindriften, samt enkeltoppdrag i forbindelse med befaringer. Avtalen vil omfatte beredskap i perioden avtalen gjelder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale om helikoptertjenester for Landbruksdirektoratet
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. For detaljer se konkurransegrunnlag.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling Dokumentasjon: • Norske leverandører skal levere skatteattest for skatt og merverdiavgift. • Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. • Eventuelle restanser må forklares/begrunnes. For detaljer se konkurransegrunnlag.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Beskrivelse av minst ett relevant oppdrag leverandøren har utført i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere: • Angivelse av oppdragets art • Angivelse av oppdragets verdi • Tidspunkt/periode • Referanse (navn, telefon og e-post) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med oppgitte referanser. Kunden ønsker ikke at beskrivelsen per oppdrag overstiger to side(r) i A4-format. Krav: Leverandøren skal ha aktuelle sertifiseringer og autorisasjoner for denne type oppdrag Dokumentasjon: Norske operatører: • AOC deklarasjon, dersom det er behov for å flytte mennesker • SPO deklarasjon. • HR Autorisasjon for reindriving, lasteflyging og vinteroperasjoner • Oppfyllelse av Luftfartstilsynets krav til prosedyrer og krav for vinteroperasjoner Utenlandske operatører: • Må få sine prosedyrer godkjent i Norge gjennom «cross border» autorisasjon • Trafikktillatelse og lavflygingstillatelse (inklusive Finnmarksvidda) for denne type arbeid For detaljer se konkurransegrunnlag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner