Anbudsoversikt for Rammeavtale om økonomisk konsulentbistand til Samferdselsdepartementets oppfølging av avtaler om …

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Bistanden departementet etterspør kan blant annet omfatte utredning av konkrete problemstillinger knyttet til rapporteringsinstruksen, kontroll/kvalitetssikring av regnskapsmessige opplysninger og bedriftsøkonomiske analyser. Det kan også bli aktuelt å be om bistand til økonomiske vurderinger knyttet til offentlige anskaffelser, miljøkrav i gjeldende og fremtidige avtaler, herunder særlig knyttet til maritim sektor, samt transportfaglige spørsmål. Videre kan det bli aktuelt å bistå departementet i arbeid med utredninger/ konkurransegrunnlag i forbindelse med eventuelle nye avtaler om kjøp av sjøtransportjenester på kystruten etter 2030. De nevnte behovene for ekstra kapasitet er ikke uttømmende, og det vil kunne komme til nye områder etter hvert. Det kan bli aktuelt å be om bistand til problemstillinger innen luftfart og postområdet, som hører inn under avdelingens ansvarsområder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale om økonomisk konsulentbistand til Samferdselsdepartementets oppfølging av avtaler om leveranse av sjøtransporttjenester på strekningen Bergen-Kirkenes mv.
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre en kontrakt av tilsvarende art og omfang. Dokumentasjon: • En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker (hvis mulig). Med relevante oppdrag menes utrednings- eller rådgivningsoppdrag innen bistanden/kompetanseområdene som etterspørres særskilt for denne rammeavtalen, jf. punkt 1.2 og bilag 1. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner