Anbudsoversikt for Rammeavtale på dentale forbruksvarer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Tannteknisk og medisinsk utstyr

Oslo kommune v/Helseetaten, avdeling for Tannhelsetjenesten, (heretter kalt Oppdragsgiver), inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av dentale forbruksvarer. Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oppdragsgiver sitt samlede behov for dentale forbruksvarer i hele kontraktens varighet. Avtalen skal blant annet dekke: • konserverende behandling • avtrykksmaterialer • forbruksvarer til protetikk • kanyler • bor • instrumenter • forbruksvarer til endodonti • sugere/suturer • diverse andre dentale forbruksvarer Oppdragsgiver har behov for en avtale med en leverandør som er fullsortimentsleverandør av dentale forbruksvarer

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale på dentale forbruksvarer
Estimert verdi
32 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Dokumentasjon: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes større kunder med flere leveringsadresser. Dokumentasjon: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver samt en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav 2: Det kreves at leverandøren har kvalitetssikringssystem. Dokumentasjon: Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer kvalitetssikringssystemet, eks. ISO 9001 eller tilsvarende, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Dersom leverandøren ikke har attester fra uavhengige organer, skal det leveres en beskrivelse av metoder for kvalitetssikring, samt innholdsfortegnelse over kvalitetssikringssystemet. Krav 3: Det kreves at leverandøren har implementert tiltak for styring av leverandørkjeden som muliggjør etterlevelse av sosiale kontraktsvilkår i kontraktsformularet kap. 8. Med dette menes at leverandøren som minimum har retningslinjer eller tilsvarende tiltak som gjelder for virksomheten og leverandørkjedene under denne kontrakten. Dokumentasjon: Kopi av retningslinjer eller et tilsvarende dokument for styring av leverandørkjeden, som minimum omfatter en forpliktelse til å etterleve sosiale kontraktsvilkår i kontraktsformularet kap. 8.i egen virksomhet og i leverandørkjeden. Krav 4: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner