Anbudsoversikt for Rammeavtale på elektriker- og svakstrømstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygningsarbeid og installasjoner

Lørenskog Kommune trenger elektriker- og svakstrømstjenester for å levere oppgradering, reparasjon og vedlikehold av bygg de forvalter til en verdi av 70 000 000 NOK. Arbeidet vil inkludere service, installasjoner, prosjektering og feilsøking på både sterk- og svakstrømsanlegg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha relevant erfaring fra lignende oppdrag, tilstrekkelig kapasitet for store oppdrag og et miljøledelsessystem som sikrer kontinuerlig forbedring innenfor miljø og sikkerhet. Anbudets vekting er kvalitet: 40% og pris: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på elektriker- og svakstrømstjenester
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av kontrakteks verdi, tidspunkt for levering og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet til å håndtere små og store oppdrag for estimert ca. 15 millioner kr per år til sammen for oppdragsgiver. Dette vurderes i henhold til avtalens omfang og kompleksitet. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre år Krav: Det kreves at leverandøren har et miljøledelsessystem som er tilpasset den tjenesten som skal leveres. Miljøledelsessystemet må minimum sikre kontinuerlig forbedring av: • organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet • ytelsens klimapåvirkning • rutiner og tiltak for å begrense miljøpåvirkningen ved leveransen, herunder bl.a. transport, emballasjehåndtering, avhending av avfall, håndtering av farlig avfall, opplæring av personale, med mer. Dokumentasjon: Redegjørelse for leverandørens miljøledelsessystem eller kopi av sertifikat for miljøledelsessystem i henhold til ISO 14001:2015, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende sertifikat. Oppdragsgiveren vil godta annen dokumentasjon for tilsvarende miljøledelsestiltak dersom leverandøren ikke har mulighet til å få slike attester innen fristen, og dette ikke skyldes leverandøren selv. Dette forutsetter at leverandøren dokumenterer at disse tiltakene tilsvarer de etterspurte kvalitetssikringsstandardene eller miljøledelsessystemene eller standardene. Krav: Leverandøren må inneha et internkontrollsystem som er tilpasset tjenesten. Dokumentasjon: Redegjørelse for leverandørens internkontrollsystem eller skriftlig bekreftelse på internkontrollsystem, gjerne med innholdsfortegnelse eller annet som dokumenterer systemet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner