Anbudsoversikt for Rammeavtale på skadedyrkontroll

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Skadedyrkontroll

Lillestrøm Kommune har avlyst konkurransen om en rammeavtale for skadedyrkontroll, som skulle dekke tjenester for bekjempelse og forebygging av skadedyr både innendørs og utendørs. Konkurransen inkluderte oppgaver som kontroller, akuttoppdrag og rådgivning. Det var planlagt å evaluere tilbudene basert på pris, oppdragsforståelse og miljøvennlighet, med vektlegging på bruk av klimavennlige kjøretøy. Fire leverandører deltok i konkurransen, men det ble ikke inngått noen avtale.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Annet
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på skadedyrkontroll
Tildelingskriterium 1
Pris
Tilbyder skal fylle ut vedlegg 4 - Prisskjema og vedlegge dette. Andre vedlegg vil ikke bli evaluert. Det er totalprisen som ligger til grunn for oppdragsgivers evaluering. Prisene skal oppgis ekskl. mva. Delavtale 1: Totalsummen av Fane 1A og 1B legges til grunn for evalueringen. Delavtale 2: Totalsummen av fane 2 legges til grunn for evalueringen. Dokumentasjon skal kunne leveres på etterspørsel. Alle ytelser som er beskrevet i konkurransedokumentene skal inngå i tilbudt timepris. Manglende utfylling av enkeltposter kan gi grunnlag for avvisning av tilbudet. Timepris skal inkludere alle direkte og indirekte kostnader forbundet med gjennomføringen. Dokumentasjon: Leverandør fyller ut og laster opp prisskjema, vedlegg 4. Delavtale 1 - Bygg: Fane 1A (Bygg) og 1B (Bygg-kun produkter) Delavtale 2 - VA: Fane 2 (VA) Evaluering: Laveste totalpris vil gi maksimal poengsum (40 poeng). Øvrige tilbydere vil gis poeng i henhold til følgende formel: Evaluering av pris skjer etter lineær metode. Dette innebærer at forskjeller i poengscore gjenspeiler den prosentmessige forskjellen i pris fra laveste tilbud. Metoden har følgende formel: Poengscore= 10-10x(Pe-Pb)/Pb. Pe er den prisen som evalueres og Pb er beste (laveste) pris. Hvis ett eller flere av tilbudene i konkurransen har 75 % høyere pris enn laveste tilbudte, vil pris evalueres etter hybrid metode. Hybrid metode er lineær frem til et knekkpunkt ved 2,5 poeng hvor beregningen går over til å bli forholdsmessig. Forholdsmessig metode innebærer at differansen i poeng blir mindre jo høyere prisforskjellene er og har følgende formel: Poengscore = 10xPb/Pe der Pe er den prisen som evalueres og Pb er beste (laveste) pris.
Tildelingskriterium 2
Oppdragsforståelse
Garanti og oppfølging Leverandør skal redegjøre for rutiner for oppfølging og beskrive følgende punkter: 1. Leverandørens beskrivelse av hvilke metoder som benyttes for å kontrollere at oppdraget er løst på en god måte, og at tiltakene har fungert tilfredsstillende. Leverandøren skal også beskrive løsning for håndtering av tilbakevendende skadedyrangrep. 2. Garantiordninger i forbindelse med gjennomførte oppdrag, herunder tilbakevendende tilfeller, skal beskrives. Leverandør med best garanti ut ifra en totalvurdering vil få best score. Dokumentasjon: Redegjørelse på maksimalt 2A4-sider, skrifttype Verdana, skriftstørrelse 11. Besvarelsen lastes opp som vedlegg til kravspesifikasjon (Del 1/vedlegg 5.1 og Del 2/vedlegg 5.2): Delavtale 1 - Kravspesifikasjon med tilbyders svar: Pkt 6.13.1 for delavtale 1 - Bygg Delavtale 2 - Kravspesifikasjon med tilbyders svar: Pkt 7.11.1 for delavtale 2 - VA Evaluering Leverandøren med det beste tilbudet på tildelingskriteriene vil få 10 poeng, mens det blir gitt en poengscore som gjenspeiler relevante forskjeller til øvrige tilbud. Det gis uttelling for konkrete og forpliktende tiltak/løsninger som vil bli tatt i bruk på denne rammeavtalen. Evalueringskriteriet vektes 30 %.
Tildelingskriterium 3
Miljø
Bruk av klimavennlige kjøretøy til å gjennomføre leveranser i henhold til denne kontrakten. Tilbyder skal beskrive andel av "oppdragene" på kontrakten som skal gjennomføres med kjøretøy på elektrisitet, hydrogen og biogass hvert år. Tilbyder skal fylle ut kjøretøysskjema. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved ferdig utfylt kjøretøyskjema – vedlegg 10 som inkluderer dokumentasjon på el, hydrogen eller biogass kjøretøy som skal benyttes i kontrakten. Besvarelsen lastes opp som vedlegg til kravspesifikasjon(Del 1/vedlegg 5.1 og Del 2/vedlegg 5.2): Delavtale 1 - Kravspesifikasjon med tilbyders svar: Pkt. 6.13.2 for delavtale 1 - Bygg Delavtale 2 - Kravspesifikasjon med tilbyders svar: Pkt 7.11.2 for delavtale 2 - VA Evaluering - prosent: Leverandøren med det beste tilbudet på tildelingskriteriene vil få 10 poeng, mens det blir gitt en poengscore som gjenspeiler relevante forskjeller til øvrige tilbud. Evalueringskriteriet vektes 30 %.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner