Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Beplanting og vedlikehold av grøntområder

Statens Vegvesen trenger planteservice og grønne planter for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for planteservice ved etatens 270 lokasjoner over hele landet, samt inkludere kjøp av grønne planter, både ekte og kunstige. Tildelingskriteriene er pris (57,14%), miljø (28,57%) og kvalitet, oppdragsforståelse og gjennomføring (14,29%). For kvalitet, oppdragsforståelse og gjennomføring skal tilbyder beskrive sin forståelse av oppdraget, arbeids- og bemanningsplan, kompetanse/kurs/erfaring for de som skal utføre planteservicen, samt hvordan kvaliteten på leveransen og produktene sikres, inkludert nullstilling av eksisterende planter/produkter ved oppstart og endt avtaleperiode.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver er en landsomfattende etat organisert etter en divisjonsmodell. Etaten består av Vegdirektoratet, som er den organisatoriske overbygningen, og seks divisjoner. Oppdragsgiver leier inn kontorlokaler til sine ca. 5.000 ansatte ved 270 lokasjoner. På en del av disse lokasjonene er det plantepunkter som har behov for planteservice. Rammeavtalen vil også inkludere kjøp av grønne planter, ekte og kunstige, ved behov. Denne konkurransen gjelder en rammeavtale som skal dekke Oppdragsgivers behov for tjenester relatert til planteservice i hele etaten.

    Kontakt navn
    Kristian Langhoff Dahlen
    Kontakt telefon
    +4790 271616
    Adresse
    Innspurten 11C, 0663 OSLO

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandøren skal legge ved utfylt prisskjema Vedlegg 1.1 Prisskjema, Vedlegg 1.2 Prisskjema og Vedlegg 1.3 Prisskjema.

    Beskrivelse

    Som vurdering av tildelingskriteriet miljø, skal Leverandør besvare punktene i kravtabell i pkt. 2.2.11 i kravspesifikasjonen.

    Beskrivelse

    Tilbyder skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget samt hvordan dette oppdraget vil bli utført basert på oppdragsgivers kravspesifikasjon, herunder: - Arbeids- og bemanningsplan for oppdraget som viser stasjoneringssteder, antall egne ansatte, underleverandører, osv. - Beskrivelse av kompetanse/kurs/erfaring evt. fagbrev til de som skal utfører planteservicen. - Beskriv hvordan dere vil sikre kvaliteten på leveransen og produktene. Samt ved oppstart og endt avtaleperiode, beskriv hvordan dere løser nullstilling av eksisterende planter/produkter. Beskrivelsen bør ikke overskride 2 A4 sider.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner