Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Ingeniørtjenester og rådgivning

Vennesla Kommune har inngått en rammeavtale med Norconsult Norge AS for levering av rådgivende ingeniørtjenester innen vei, vann, avløp og overvann i Agder. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 16,5 millioner kroner. Det var krav om kompetanse innen rådgivende bygg- og anleggstjenester, med fokus på klima- og miljøkompetanse. Konkurransen mottok 15 tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Norconsult Norge AS
Antall mottatte tilbud
15
Kontraktsverdi
16 500 000 kr

Om anbudet

    Rammeavtalen skal sikre oppdragsgiver tilgang på rådgivende og teknisk bistand, med relevant kompetanse innenfor Rådgivende ingeniør, vann, avløp og overvann (RIVA) og vei. i hele kontraktsperioden. Vennesla kommune ønsker å inngå rammeavtale med en (1) leverandør. Fremtidig omfang; Estimert time forbruk pr. år 2300, Maksimalt uttak for hele avtaleperioden (inkl opsjoner) er 16,5 MNOK. Dette er kun et estimat og ikke et forpliktende beløp. Leverandøren må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet da det vil varier som følge av kommunale bevillinger og behov. Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med 1+1 år. Totalt maksimalt fire (4) år. For større/spesielle prosjekter kan oppdragsgiver lyse ut enkelt konkurranser. Der oppgaver som faller under beskrivelsene i rammeavtalen inngår som en del av et større prosjekt, kan oppdragsgiver, etter en totalvurdering i det konkrete tilfellet, bestemme at oppgaven kan legges til en an

    Kontakt navn
    Linn Braaten.
    Kontakt telefon
    +47 46921731
    Adresse
    Herredshuset Venneslamoen 1, 4700 VENNESLA

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester, omfatter rådgivende bygg- og anleggstjenester. Klimaavtrykket og miljøbelastningen fra selve rådgivingstjenesten, altså arten av det som skal anskaffes, er vurdert som uvesentlig. Oppdragsgiver benytter seg av unntaket etter § 7-9 femte ledd. Siden råd fra arkitekter, ingeniører og lignende rådgivere kan ha stor betydning for klimaavtrykket og miljøbelastninger av bygg og anlegg som skal bygges eller vedlikeholdes. Vil en rådgivende ingeniør eller arkitekt med god miljøkompetanse eksempelvis kunne bidra til at en betydelig del materialer ombrukes fremfor å kastes, eller at man begrenser naturinngrep i byggeprosessen. Har klima- og miljøkompetanse/-erfaring inngår som vurderingstema.

    Beskrivelse

    Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester, omfatter rådgivende bygg- og anleggstjenester. Klimaavtrykket og miljøbelastningen fra selve rådgivingstjenesten, altså arten av det som skal anskaffes, er vurdert som uvesentlig. Oppdragsgiver benytter seg av unntaket etter § 7-9 femte ledd. Siden råd fra arkitekter, ingeniører og lignende rådgivere kan ha stor betydning for klimaavtrykket og miljøbelastninger av bygg og anlegg som skal bygges eller vedlikeholdes. Vil en rådgivende ingeniør eller arkitekt med god miljøkompetanse eksempelvis kunne bidra til at en betydelig del materialer ombrukes fremfor å kastes, eller at man begrenser naturinngrep i byggeprosessen. Har klima- og miljøkompetanse/-erfaring inngår som vurderingstema.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner