Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Trøndelag fylkeskommune søker rådgivere for pedagogisk utvikling og kvalitet gjennom en rammeavtale med en varighet på 1 år, med mulighet for forlengelse i inntil 3 år (1+1+1). Avtalen har en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner og omfatter to delkategorier for bistand til fylkeskommunens byggeprosjekter i Trøndelag. Leverandørene må ha erfaring og kompetanse innen utvikling av læringsmiljøer, inkludert fasilitering av utviklingsprosesser og deltakelse i planlegging og gjennomføring av byggeprosjekter. Det kreves at leverandøren har utført minst to lignende oppdrag de siste to årene, og det skal legges ved referanseprosjekter og beskrivelse av teknisk personell. Tildelingskriteriene og ytterligere kvalifikasjonskrav finnes i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trøndelag fylkeskommune avdeling Eiendom inviterer til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av rådgiver for utvikling og pedagogisk kvalitet. Oppdragsgiver ønsker å tilknytte seg samarbeidspartnere med erfaring og kompetanse fra utvikling av læringsmiljøer, inkludert fasilitering av utviklingsprosesser og deltakelse i planlegging og gjennomføring av byggeprosjekter.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen vil være en rammeavtale, med to delkategorier for bistand til oppdragsgivers byggeprosjekter. Det vil bli inngått avtale med en (1) leverandør i hver delkategori. Oppdragsgiver ønsker å tilknytte seg samarbeidspartnere med erfaring og kompetanse fra utvikling av læringsmiljøer, inkludert fasilitering av utviklingsprosesser og deltakelse i planlegging og gjennomføring av byggeprosjekter. Videre skal samarbeidspartneren bistå med utvikling av konkurransegrunnlag for utforming av læringsmiljøer. Samarbeidspartneren skal også bistå med ressurser etter behov, samt veilede organisasjonens prosjektgruppe i utviklingsfase og under gjennomføring av byggeprosjektene. Rammeavtalen gjelder i et (1) år fra og med avtaleoppstart, med opsjon for oppdragsgiveren til å forlenge rammeavtalen i inntil ytterligere 1+1+1 år, total maksimalt 4 år. For mer informasjon se konkurransegrunnlaget med vedlegg og de øvrige anskaffelsesdokumentene.

    Kontakt navn
    Svend Olaf Olsen
    Kontakt telefon
    944 43 810
    Adresse
    Strandvegen 17, 7713 STEINKJER

Kvalifikasjonskrav

    Leverandørens totale årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene.

    Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet.

    Leverandøren skal vedlegge kredittvurdering fra et kredittopplysningsforetak med tilbudet. En kredittrating fra Dun & Bradstreet på A (kredittverdig), delbedømmelse for økonomien på "Tilfredsstillende" og betalingserfaring på "Akseptabel" vil være tilstrekkelig.

    Leverandør og eventuell Underleverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Leverandør og eventuell Underleverandør skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandør skal i løpet av de 2 siste årene ha utført minst 2 lignende oppdrag.

    Leverandør skal ha personell med relevant erfaringer til å utføre kontrakten.

    Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner