Anbudsoversikt for Rammeavtale - Redningsvester og sikkerhetsutstyr inkl. service

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kjemikalier og vannbehandling

Kystverket trenger leverandører for å levere redningsvester og sikkerhetsutstyr inkludert serviceavtale over 2 år til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale med mulighet for forlengelse, og serviceavtalen skal kunne gjelde ut produktets levetid. Et viktig formelt krav er at leverandøren må beskrive sin kapasitet og gjennomføringsevne, inkludert godkjente servicestasjoner for oppblåsbart redningsutstyr. Anbudets vekting er kvalitet: 40% og pris: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Redningsvester og sikkerhetsutstyr inkl. service
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 2

Kredittverdig: Dokumenteres med kredittvurdering fra virksomhet med konsesjon for kredittopplysningsvirksomhet gitt av Datatilsynet. Se: https://www.datatilsynet.no/Sektor/Kreditt-finans- forsikring/selskaper-som-kredittvurderer/ Vurderingen skal baseres på sist kjente regnskapstall med en angivelse om hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste to år. Betaling av skatt, mva. og andre offentlige avgifter: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver kan gjennom eBevis (punkt 2.2) innhente opplysninger om restanser fra Skatteetaten. Dersom leverandør ikke samtykker til eBevis, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk.
Kvalifikasjonskrav 3

Gjennomføringsevne og kapasitet: Dokumentasjonskrav: Leverandør skal overordnet beskrive sin kapasitet og synliggjøre gjennomføringsevne, herunder leveringsdyktighet, servicegrad og lokasjon for servicestasjoner. For oppblåsbart redningsutstyr skal servicestasjonen være godkjent av produsenten/dennes representant, og av Sjøfartsdirektoratet. Leverandør skal skissere hvordan servicestasjonen(e) er tenkt benyttet for gjennomføring av kontrakten. Beskrivelse skal vedlegges kvalifikasjonssøknaden (maksimalt 2 A4-sider, skriftstørrelse 11). Dokumentasjon på godkjennelse fra produsent og Sjøfartsdirektoratet skal kunne legges fram på forespørsel. Erfaring: Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en referanseliste med minimum 3 referanser som viser at kvalifikasjonskravet er oppfylt. For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om oppdragets innhold og omfang, verdi, tidspunkt, varighet, oppdragsgiver, kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse og telefonnr. Referanser kan kontaktes ved behov. Referanser føres inn på vedlagte referanseskjema (vedlegg 1).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner