Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bedriftsrådgivning
Ruter AS har inngått en rammeavtale med Jubel Design AS for levering av bedriftsrådgivning og administrativ rådgivningstjenester, inkludert prosessledelse og -støtte, med en total kontraktsverdi på 12 millioner kroner. Avtalen fokuserer på å utvikle kundeopplevelsen i kollektivtrafikken, og det ble mottatt 10 tilbud i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter ønsker at tilbydere skal beskrive sin tilnærming til og hvordan de ønsker å samarbeide med Ruter for å utvikle kundeopplevelsen i kollektivtrafikken med utgangspunkt i punktene under, men ikke la disse punktene begrense besvarelsen, har tilbyder innsikt eller idéer utover disse punktene som kan forsterke kundeopplevelsen vil det bli tillagt vekt.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger bistand innen design og brukeropplevelse for å levere tjenester i Oslo. Det skal leveres rådgivning og utførelse av arbeid knyttet til digitalisering og IT, inkludert tjenestedesign, interaksjonsdesign, grafisk design, brukertesting, analyse av brukeradferd og prototyping.
Ruter AS trenger rådgivningskompetanse for å levere plan- og utviklingsprosjekter til en verdi av 30 000 000 NOK. Oppgavene inkluderer blant annet utarbeidelse av mulighetsstudier, analyser av transportløsninger, traséutredninger for ulike transportmidler, formelle utredninger som konseptvalgutredninger og reguleringsplaner, samt strategiske planer og medvirkningsprosesser i utvikling av trafikktilbudet.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.