Anbudsoversikt for Rammeavtale service og vedlikehold av heiser og løfteplattformer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Heisinstallasjon og vedlikehold

Indre Østfold Kommune trenger kompetanse innen service og vedlikehold av heiser og løfteplattformer for å levere tjenester i kommunale bygg. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha et godt fungerende kvalitetssikringssystem og god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Anbudets vekting er pris: 25%, kompetanse og erfaring: 19%, oppdragsforståelse og service: 19%, kvalitet/ytelse: 19%, prosjektgjennomføring: 19%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale service og vedlikehold av heiser og løfteplattformer
Tildelingskriterium 1
Pris
Totalsum for service og vedlikehold
Tildelingskriterium 2
Kompetanse og erfaring
Indre Østfold kommune ønsker å inngå avtale med en leverandør som har høy kompetanse og god erfaring med serviceavtaler på heiser. Leverandør skal dokumentere kompetansen for nøkkelpersonell som er dedikert denne avtalen. Leverandør skal laste opp CV med beskrivelse av tilbudt nøkkelpersonell, minimum 4 personer.
Tildelingskriterium 3
Oppdragsforståelse og service
Beskriv hvordan dere vil organisere arbeidet i denne kontrakten, planlegging av serviceoppdrag, vaktordning ved akutte oppdrag osv.  Beskriv hvordan dere vil følge opp kommunens kontaktpersoner for avtalen og driftspersonale som har tilsyn med heisene.
Tildelingskriterium 4
Kvalitet/ytelse
Leverandørens beskrivelse for innhold i servicekontrakten Referanseprosjekter siste 3 år for tilsvarende porteføljer, antall og omfang. Utført i foretak med samme org. nummer som tilbyder Referanser, 3 stk. (kontaktperson med tlf. nr.)
Tildelingskriterium 5
Prosjektgjennomføring
Dokumenteres ved at tilbyder oppgir/beskriver: Responstid/reisetid ved utrykning Beskrivelse av tilgjengelige personalressurser samt kompetanse for oppdraget  Vaktordning
Kvalifikasjonskrav 1
Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle avtaleforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som viser at leverandøren minimum er kredittverdig (uten krav til sikkerhet). Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder, og skal være utstedt av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2
Kvalitetssikringssystem
Leverandøren skal ha et godt fungerende kvalitetssikringssystem. Det skal være et system som sikrer og forbedrer kvaliteten i leverandørens organisasjon og i tjenesteleveranser. Systemet skal inneholde alle nødvendige prosedyrer nødvendige for å oppnå planlagt kvalitet.
Kvalifikasjonskrav 3
Miljøstyringssystem
Leverandøren skal ha et etablert miljøstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens miljøstyringssystem som dokumenterer et kontinuerlig arbeid med å redusere tilbyders miljøpåvirkning, eller attest utstedt av uavhengig organ som dokumenterer at leverandøren er miljøsertifisert, for eksempel ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende.
Kvalifikasjonskrav 4
Erfaring fra tilsvarende leveranser
Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang. Dokumentasjonskrav: Oversikt over 3 relevante referanseoppdrag i løpet av de siste 3 år med overføringsverdi til denne avtale. Referansen skal inneholde opplysninger om leveransen, oppdragsgiver, kontaktinfo, kontraktenes verdi og tidspunkt for utførelse.
Kvalifikasjonskrav 5
Tilstrekkelig kompetanse og gjennomføringsevne
Leverandør skal ha tilstrekkelig antall ansatte med relevant fagkompetanse for å kunne oppfylle avtaleforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Overordnet beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke (antall ansatte) og deres fagkompetanse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner