Anbudsoversikt for Rammeavtale tolketjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale om kjøp av tolketjenester. Anskaffelsen omfatter levering av slike tjenester til kundens enheter. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for tolketjenester av høy kvalitet. Avtalen vil kunne omfatte telefontolk, oppmøtetolk, skjermtolk og dokumenttolk.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale tolketjenester
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Krav 2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes opp mot avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner