Anbudsoversikt for Rammeavtale tolketjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale om kjøp av tolketjenester. Anskaffelsen omfatter levering av slike tjenester til kundens enheter. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for tolketjenester av høy kvalitet. Avtalen vil kunne omfatte telefontolk, oppmøtetolk, skjermtolk og dokumenttolk.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale tolketjenester
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 9 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Krav 1: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Krav 2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes opp mot avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.