Anbudsoversikt for Rammeavtale tømrertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Vennesla Kommune trenger tømrertjenester for å levere vedlikehold, reparasjoner, utskiftninger og byggearbeider på kommunens bygg og anlegg i Agder over 2 år til en verdi av 16 000 000 NOK. Det skal utføres arbeid på kommunens bygningsmasse og boligstiftelser, men oppdragsgivers egne arbeid vil prioriteres før eksterne leverandører. To viktige formelle krav er at tilbydere må ha nok kapasitet og kompetanse med kvalifisert personell samt god erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er pris: 70% og miljø: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale tømrertjenester
Lokasjon
Estimert verdi
1 600 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten
Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
• Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen.
• Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav • En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder personell med fagbrev innenfor relevant fagområde.
Kvalifikasjonskrav 4
Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføringav tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag for fagområde(r) tilbyder leverer tilbud for.
Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS.
Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet.
Kvalifikasjonskrav 6
Tilbyder skal være godkjent og aktiv lærlingebedrift.
Erklæring fra tilbyder om tilknytning til offentlig godkjent lærlingeordning som gjelder ved kontrakts gjennomføring. Det må kunne dokumenteres at man har, eller planlegger å ta inn lærlinger.
Kvalifikasjonskrav 7
Tilbyder skal ha nødvendige faglige kvalifikasjoner for å sikre at plan- og bygningslovgivningens krav er oppfylt.
Dokumentasjon av sentral godkjenning. Tilbyder skal presentere dokumentasjon som gjør det sannsynlig at man er kvalifisert til å erklære ansvar i tiltaksklassen for de aktuelle arbeidene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner