Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Sandnes kommune trenger rådgivningstjenester innen prosjektledelse for bygg gjennom en rammeavtale over 2 år, med opsjon på ytterligere 2 år, til en maksimal totalverdi på 55 millioner kroner. Avtalen skal dekke kommunens behov for prosjektleder, prosjekteringsleder, byggeleder, teknisk byggeleder, SHA-koordinator og ITB-ansvarlig. Tildelingskriteriene er kompetanse nøkkelpersonell (70%) og pris (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Sandnes kommune ved Sandnes eiendom, heretter benevnt Oppdragsgiver, innbyr med dette til åpen anbudskonkurranse om rammeavtaler for rådgivningstjenester innen prosjektledelse for avtaleperioden 2025 – 2027 (2029). Oppdragsgiver gjennomfører årlig flere større og mindre investerings- og vedlikeholdsprosjekter basert på den til enhver tid gjeldende handlings- og økonomiplan, hovedsakelig som utførelses-entreprise eller byggherreutviklet totalentreprise. I den forbindelse har Oppdragsgiver til hensikt å inngå rammeavtaler for rådgivningstjenester innen prosjektledelse relatert til bygg. Rammeavtalene er tenkt å skulle dekke hoveddelen av Oppdragsgivers kontinuerlige behov for rådgivningstjenester innfor følgende fag: 1. Prosjektleder (PL) 2. Prosjekteringsleder (PRL) 3. Byggeleder (BL) 4. Teknisk byggeleder (TBL) 5. Koordinator for Sikkerhet, Helse og Arbeidsmiljø (SHA-koordinator) 6. Ansvarlig for integrerte tekniske bygningsinstallasjoner (ITB-ansvarlig), herunder også rollen som rådgivende ingeniør ITB (RITB) Oppdragsgiver skal ha opsjon på rådgiver i rollen som samspillsveileder fra leverandør som er tildelt kontrakt for faget Prosjektleder (PL).

    Kontakt navn
    Torgeir Kvalberg
    Kontakt telefon
    +47 40063708
    Adresse
    Rådhusgata 1, 4306 SANDNES

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kompetanse nøkkelpersonell

    Beskrivelse

    Pris

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner