Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reklame og markedsføring

Suldal Kommune, sammen med Hjelmeland, Sauda, Sandnes, og Strand kommuner, søker en leverandør for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner for reiselivstjenester i Ryfylke. Leverandøren skal profilere og promotere Ryfylke som reiselivsdestinasjon gjennom digital markedsføring, annonsering, deltakelse på messer, og presseturer, samt videreutvikle Ryfylke og Preikestolen som merkevare. Det kreves innovasjon og bruk av nye digitale løsninger, samt utvikling av en felles reiselivsstrategi med fokus på bærekraft. Tildelingskriteriene vektlegger pris (40%), erfaring og kompetanse (30%), og oppgaveforståelse (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere erfaring og referanseprosjekter, samt CV for ansatte som skal utføre oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kommunane i Ryfylke skal inngå ein rammeavtale for reiselivtenester i frå 01.01.2026. Oppdragsgivar er Hjelmeland kommune, Sauda kommune, Sandnes kommune, Strand kommune og Suldal kommune. Det vil bli inngått avtale med den enkelte kommune.Hovedtrekkene i prosedyrenSkildring av oppdragetLeverandøren skal profilere/promotere Ryfylke og de enkelte kommuner som reiselivsdestinasjon. Promoteringen skal inkludere digital markedsføring på nettsider og sosiale medier inkludert Fjord Norge og Visit Norway, annonsering/kampanjer, deltaking på reiselivsmesser, presseturer og visningsturer for turoperatører. Videreutvikle og styrke Ryfylke og Preikestolen som merkevare, og dermed styrke reiselivsdestinasjonen posisjon både på det nasjonale og internasjonale markedet. Destinasjonsselskapet skal også bidra med å skape aktive og gode reiselivsnettverk og partnerskap for både det offentlige, næringslivet og andre reiselivsorganisasjoner i regionen. Foreslå strategi og metodikk for gjennomføring av reiselivsarbeidet (markedsføring, produktutvikling, samarbeid med næringslivet, mm.). Innovasjon og evne til å ta i bruk nye digitale løsninger og bærekraftige arbeidsmetoder. Lage plan for helhetlig markedsføring lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Lage forslag til en felles reiselivsstrategi for Ryfylke, inkludert fokus på merkeordningen «Bærekraftig reisemål»Kontakt og dialog (samarbeid) med reiselivsnæringen

    Kontakt navn
    Ronny Mehus Rugland
    Kontakt telefon
    +47 52792200
    Adresse
    Eidsvegen 7, 4230 SAND

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Fastpris for oppdraget

    Beskrivelse

    Legg ved detaljert skildring av leverandøren si tidlegare erfaring. Legg ved referanseprosjekter/oppdrag Legg ved detaljert CV for dei tilsette som skal utføre oppdraget med oversikt over utdanning, arbeidserfaring og relevante referanseprosjekt

    Beskrivelse

    Svar ut korleis du vil løyse oppdraget. Oppdragsgivar vil legge vekt på Leverandøren sin forståelse av oppdraget inkludert forståing av utfordringsbilde og utviklingsmoglegheiter for reiselivet i Ryfylke Leverandøren sin lokalkunnskap og nettverk blant reiselivsaktørane i kommunane Forslag til metodikk for vurdering av måloppnåelse God organisering og kvalitetssikring. Gode digitale løysingar. Gode innovative løysingar. Korleis samarbeide internt/eksternt

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner